Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
"Clicash Płać z komórką". Nowy brand dla płatności operatorskich wszystkich telekomów zadebiutuje w przyszłym roku

Nowa marka została zastrzeżona w Urzędzie Patentowym

Operatorzy telekomunikacyjny postanowili promować usługi płatności w ciężar rachunku za telefon pod wspólnym brandem: "Clicash Płać z komórką". Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji wystąpiła o zastrzeżenie tego znaku w Urzędzie Patentowym.

Przeczytajcie także: Już wkrótce ranking 100 największych firm płatniczych

Poprosiłam biuro prasowe Izby o komentarz w tej sprawie. – Misją Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji jest promowanie rozwiązań oraz dobrych praktyk wspierających cyfrową transformację oraz upowszechnianie społecznie korzystnych innowacji. Nie inaczej jest w przypadku znaku towarowego Clicash Płać z komórką – czytam w odpowiedzi. – Jest to wspólna inicjatywa członków PIIT z branży telekomunikacyjnej, mająca na celu stworzenie wspólnego brandu dla istniejących już usług płatności operatorskich, zapewnianiająca wysokie standardy bezpieczeństwa, promocję płatności mobilnych oraz wzmocnienie zaufania konsumentów i sprzedawców – przekazały służby prasowe instytucji.

Przeczytajcie także: Irlandzki odpowiednik Blika trafia do kosza

Oficjalny start nowej wspólnej nazwy dla usług płatności operatorskich zaplanowano na przyszły rok. A logotyp brandu wygląda tak:

Płatności w ciężar rachunku (tzw. direct carrier billing, DCB) to usługa, dzięki abonenci telekomów mogą kupować różne usługi i płacić za nie w ramach swojego rachunku za telefon. W ten sposób można kupować bilety komunikacji miejskiej i parkingowe w aplikacjach, płacić za prasę elektroniczną, filmy na platformach streamingowych czy aplikacje w marketach Google Play i App Store. Z płatności operatorskich korzysta na przykład właściciel platformy TVN GO, Nettflix, SkyCash czy AnyPark.


Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies