Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mPay chce zaoferować ubezpieczenia klientom firmowym. Spółka podpisała list intencyjny z KUKE

Produkty KUKE mogą się pojawić w aplikacji mPay w I kw. 2024 r.

Operator aplikacji mPay podpisał list intencyjny z Korporacją Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) określający wstępne warunki współpracy tych podmiotów. Jak dowiedziałam się od Łukasza Hołubowskiego, członka zarządu mPay, owocem tego partnerstwa ma być wprowadzenie do oferty mPay produktów dla przedsiębiorców, takich jak ubezpieczenia należności czy gwarancje ubezpieczeniowe.

Przeczytajcie także: mPay będzie obsługiwał przekazy Picodi

KUKE specjalizuje się w ubezpieczaniu wymiany handlowej. Oferuje ubezpieczenia należności, gwarancje ubezpieczeniowe i usługi faktoringowe, pomagając zwiększyć płynność i zapewniając firmom środki na rozwój. Rozwiązania ubezpieczyciela m.in. zabezpieczają przed nierzetelnymi kontrahentami, również zagranicznymi – KUKE pomoże zweryfikować wiarygodność kontrahenta, a także wesprze finansowo, jeśli ten nie zapłaci za wysłany towar lub wykonaną usługę. Z kolei jako wystawca gwarancji KUKE pomaga firmom potwierdzić ich zdolność do realizacji kontraktu, dzięki czemu nie muszą one wnosić wymaganego nieraz przez inwestorów zabezpieczenia finansowego.

Produkty oferowane przez KUKE mają się pojawić w aplikacji mPay – korzystający z niej przedsiębiorcy będą mogli wykupić je całkowicie zdalnie, opłacając składkę w aplikacji. Z listu intencyjnego wynika także, że firmy rozważają wprowadzenie zupełnie nowych produktów "unikatowych" i "nierozpowszechnionych na rynku polskim". Przedstawiciele mPay nie chcą jednak na razie zdradzać, jakie miałyby to być produkty.

Przeczytajcie także: mPay zawarł wstępną umowę z Paytree

Partnerzy zamierzają wkrótce rozpocząć prace nad szczegółowym zakresem współpracy stron, założeniami produktowymi oraz obsługą przez mPay. Produkty KUKE w ofercie mPay miałyby się zaś pojawić nie wcześniej niż w I kwartale przyszłego roku.

Jak zaznacza Łukasz Hołubowski, wśród ponad 1,4 mln klientów mPay'a są również małe firmy i osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Już teraz przedsiębiorcy korzystają z takich rozwiązań dostępnych w mPay jak abonamenty parkingowe dla flot. Operator zamierza zaś dalej uzupełniać swoją ofertę dla klientów biznesowych, co zapowiadał m.in. podczas konferencji z okazji 20-lecia firmy.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies