Kolejne grupy klientów będą przenoszone do nowej domeny stopniowo
Zgodnie z zapowiedzią sprzed miesiąca Bank Millennium udostępnił nowy adres strony logowania do serwisu transakcyjnego. Nie martwcie się jednak, jeżeli na razie nadal przy logowaniu widzicie na pasku stary adres. Nowa strona jest bowiem udostępniana klientom stopniowo.
Na początku października wszyscy klienci zostali poinformowani o planowanej zmianie adresu strony logowania na https://login.bankmillennium.pl/retail/login. Nie wskazano jednak, kiedy to się stanie. Data ta jest bowiem różna dla poszczególnych grup klientów. Pierwsi już zostali zaproszeni do korzystania z nowej strony. Jak dowiedziałam się w biurze prasowym instytucji, każda kolejna grupa, której zmiana będzie dotyczyła, zostanie poinformowana o terminie migracji. Wiadomość na ten temat klienci znajdą w skrzynce odbiorczej widocznej po zalogowaniu się na rachunek. Bank nie będzie w tej sprawie wysyłać e-maili czy SMS-ów z linkami do nowej strony. To na wypadek, gdyby zmianę postanowili wykorzystać przestępcy, którzy często zachęcają nieświadomych klientów do logowania na fałszywych stronach, otwieranych po kliknięciu w linki.
Klienci, którzy nie wpisują samodzielnie adresu strony logowania, a przechodzą na nią ze strony głównej banku, zostaną odpowiednio przeniesieni na starą lub nową stronę w zależności od tego, w której grupie są. Po tym jak wpiszą MilleKod (numer klienta) w oknie logowania, system rozpozna, czy klient przeszedł już migrację, i odpowiednio przekieruje użytkownika do starej lub nowej domeny.
Jednocześnie warto przypomnieć, że przy okazji zmiany adresu nie zmieni się sam sposób logowania ani wymagane przy tym dane. Nadal będzie to MilleKod, hasło 1 i dwa losowo wybrane znaki z identyfikatora.
Millennium jest kolejnym bankiem, który w ostatnim czasie zmienił stronę logowania na rachunki. Od niedzieli na nowej stronie logują się klienci ING. Więcej na ten temat w tekście ING zmienił stronę logowania na konto. Nie dajcie się zaskoczyć.