Balcia to łotewski ubezpieczyciel, który działa również w Polsce. Sprzedaje u nas głównie ubezpieczenia komunikacyjne
Wygląda na to, że Balcia zamierza zaoferować polskim klientom aplikację do zakupu ubezpieczeń. Łotewski ubezpieczyciel, działający również nad Wisłą, poinformował wczoraj o udostępnieniu Balcia App klientom z krajów bałtyckich. Wpis na ten temat, zamieszczony w serwisie LinkedIn, został opatrzony zapowiedzią: "Nie zatrzymujemy się w krajach bałtyckich, ale skupiamy się na naszym następnym celu: #Polska".
Aplikacja zadebiutowała na macierzystym rynku Balcii, czyli na Łotwie, trzy miesiące temu. Jest dostępna zarówno dla użytkowników smartfonów z systemem Android, jak i iOS. Za jej pomocą można kupić ubezpieczenie, zarządzać nim, złożyć reklamację czy zgłosić szkodę. Jej dodatkowymi atutami mają być: grywalizacyjny program lojalnościowy, atrakcyjne oferty dodatkowe czy chociażby – udostępniona łotewskim klientom – mapa bezpieczeństwa drogowego.
W aplikacji można znaleźć ubezpieczenia komunikacyjne i nieruchomości, a także pakiet nowych produktów, które Balcia określa mianem "lifestyle’owych", np. polisy dla zwolenników mikromobilności czy osób uprawiających sport. Więcej na temat nowej oferty Balcii mogliście już przeczytać w serwisie cashless.pl na początku września: Ubezpieczenia "lifestyle'owe" w ofercie Balcii. Ubezpieczyciel sprzeda online m.in. polisy dla rowerzystów.