Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Ubezpieczenie sprzeda wirtualna asystentka przez Messengera. Wkrótce ma wystartować Polisa Online

Na początku za pośrednictwem czatbota będzie można kupić ubezpieczenia komunikacyjne

Wkrótce zadebiutować ma na naszym rynku nowe przedsięwzięcie insurtechowe. Do rozpoczęcia sprzedaży przygotowuje się Polisa Online. Podmiot zaoferuje klientom zakup ubezpieczeń podczas rozmowy z botem za pośrednictwem komunikatora Messenger.

Przeczytajcie także: Insurtech Bolttech przejmuje polskie Digital Care

Sercem rozwiązania jest wirtualna asystentka Ola, czyli czatbot, z którym klient będzie mógł porozmawiać, by dobrać dla siebie ubezpieczenie. Ola, w oparciu o informacje uzyskane od użytkownika, przygotuje kalkulację, przedstawi oferty, a także odpowie na ewentualne pytania. Jak zapewniają twórcy rozwiązania, wrażenia z rozmowy z Olą mają nie odbiegać od standardu komunikacji z człowiekiem.

Wirtualna asystentka przekaże też klientowi dokumenty i przeprowadzi przez system płatności online. Za ubezpieczenie będzie można zapłacić Blikiem, kartą kredytową lub wirtualnym portfelem, a obsługą płatności zajmie się Stripe. Polisa zostanie klientowi przesłana na adres e-mail, podany podczas rozmowy z Olą.

Ze względu na wykorzystanie czatbota, klient będzie mógł skorzystać z usług Polisy Online o dowolnej porze dnia i nocy. Wystarczy, że rozpocznie konwersację z botem w komunikatorze Messenger, co może zrobić, np. skanując kod QR dostępny na stronie Polisy Online. W razie potrzeby użytkownik może przerwać rozmowę i wrócić do niej w dogodnym dla siebie czasie.

Przeczytajcie także: Klarna zaoferuje ubezpieczenia w swojej apce

Na początku za pomocą wirtualnej asystentki będzie można kupić polisy komunikacyjne. Z czasem natomiast oferta zostanie uzupełniona o inne rodzaje ubezpieczeń. Na tę chwilę na stronach Polisy Online można znaleźć informacje o polisach Benefii, Balcii, Generali, Proamy i Wienera.

Za rozwiązaniem stoi Towarzystwo Usług Finansowych. Podmiot jest agentem ubezpieczeniowym posiadającym pełnomocnictwa wyżej wymienionych towarzystw, a także Warty, Ergo Hestii, Allianza, Link4, Compensy (zarządzającej marką Benefia), Uniqi, PZU, InterRiska i Fortegry.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies