Stworzone na potrzeby partnerstwa z platformą sportbm ubezpieczenie Active&Safe to polisa NNW oraz pakiet medyczny dla młodych zawodników
Uniqa nawiązała współpracę z platformą sportbm, która wspiera kluby i akademie sportowe w administrowaniu swoją działalnością. W ramach zawartej umowy na platformie pojawi się możliwość objęcia młodych zawodników ubezpieczeniem następstw nieszczęśliwych wypadków i pakietem medycznym oferowanym przez Uniqę.
Za pomocą platformy sportbm kluby sportowe mogą zarządzać grupami treningowymi i trenerami, komunikować się z rodzicami, prowadzić rozliczenia, planować wydarzenia i tworzyć plany szkoleniowe. Teraz kluby i rodzice korzystający z tego narzędzia będą mogli za jego pośrednictwem wykupić także polisę dla młodych zawodników (od 6 do 19 lat).
Ubezpieczenie Active&Safe dostępne jest w dwóch wariantach. W opcji Basic, finansowanej przez klub, zapewnia ochronę podczas treningów, dojazdów oraz w trakcie zawodów. Jego zakres jest dobrany do potrzeb ubezpieczonych, wymagań związków oraz regulaminów sportowych. Ten wariant ubezpieczenia oferowany jest klubom, które chcą zabezpieczyć w ten sposób swoich członków.
Zawodnik może liczyć na wizyty u lekarzy pierwszego kontaktu: internisty i pediatry, a także u specjalistów: ortopedy, okulisty, chirurga, neurochirurga, neurologa i psychologa. Ubezpieczony zyskuje dostęp do badań RTG i USG, zabiegów ambulatoryjnych, rezonansu, tomografii oraz rehabilitacji. W razie potrzeby ubezpieczyciel zorganizuje transport medyczny, sprzęt rehabilitacyjny i leki. Do dyspozycji jest też infolinia medyczna z konsultacją lekarską.
Dodatkowo rodzice mogą już indywidualnie zdecydować się na objęcie swojego dziecka szerszą ochroną, za którą zapłacą 33 lub 37 zł miesięcznie. Dzięki temu dziecko zyska całodobową ochronę, będzie objęte wyższymi sumami ubezpieczenia, a w zakresie polisy uwzględnione zostaną operacje i dodatkowe specjalizacje lekarskie.
Oferowany przez Uniqę produkt powstał we współpracy z brokerem STBU i został przystosowany do potrzeb użytkowników platformy sportbm. To kolejny przykład wprowadzania ubezpieczeń do oferty partnerów nieubezpieczeniowych, w szczególności operujących online i mających cyfrowy kontakt z klientem. Więcej na temat tego trendu możecie przeczytać w tekście: Ubezpieczyciele przestali się bać roli fabryki produktów. Szykują się na embedded insurance.