Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
NEWS
mBank dołącza do Visa Mobile. Klienci już mogą dodawać swoje karty do aplikacji 

mBank jest ósmym wydawcą kart z Polski, którego klienci mogą korzystać z rozwiązania do płatności online Visa Mobile

Jak dowiedział się cashless.pl, mBank zintegrował się z platformą Visa Mobile. I rzeczywiście, karty wydane przez ten bank można już dodawać do aplikacji Visa Mobile. Póki co opcja dołączenia do Visa Mobile nie jest dostępna bezpośrednio w aplikacji mBanku. Biuro prasowe instytucji podało, że wdrożenie takiego rozwiązania na razie nie jest planowane.

Przeczytajcie także: mPay będzie wydawać karty płatnicze

Tym samym mBank stał się ósmym wydawcą kart w Polsce, który umożliwił klientom korzystanie z rozwiązania Visa Mobile. Wcześniej za pomocą nowej usługi mogli płacić klienci: ING, Nest Banku, banków spółdzielczych BPS i SGB, Krakowskiego Banku Spółdzielczego, Banku Spółdzielczego z Brodnicy oraz spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych. Płatności Visa Mobile dostępne są dla sklepów internetowych korzystających z bramek płatniczych Polskich ePłatności, PolCardu, Autopay, Tpay, eCardu, Przelewów24 oraz ING (bramka imoje).

By dodać kartę do aplikacji Visa Mobile, czyli w ten sposób, w jaki z usługi mogą skorzystać klienci mBanku, należy zacząć od pobrania aplikacji i rejestracji. Ten drugi proces składa się z kilku kroków: podania e-maila, numeru telefonu i zatwierdzenia obu. Aby dodać kartę do Visa Mobile trzeba wprowadzić jej dane i zweryfikować za pomocą kodu 3DS. Płacąc w sklepie za pomocą Visa Mobile, kupujący nie musi już podawać numeru karty, jej daty ważności i kodu CVV2, a jedynie numer telefonu, a następnie potwierdzić płatność w aplikacji.

Przeczytajcie także: mBank ostrzega przed nową plagą oszustw

Visa Mobile została zaprojektowana przy udziale specjalistów z Polski i jest dostępna tylko na rynku polskim. Rozwiązanie oparte jest o standard Click to pay, ale dostosowano je do naszego rynku. To dlatego identyfikatorem klienta jest numer telefonu komórkowego, a nie adres e-mail. Do tego kartą działającą w ramach usługi zarządza się w aplikacji mobilnej, dzięki czemu autoryzację transakcji można przeprowadzić za pomocą np. odcisku palca a nie hasłem alfanumerycznym, jak w klasycznym Click to pay. Niewykluczone, że w najbliższej przyszłości Visa Mobile pojawi się także na innych rynkach.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies