Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mPay znów chce wydawać karty. Tym razem może się udać, bo zaprzągł do pomocy ITCARD i Visę

Chętni, którzy chcieliby przetestować nowe karty, już dziś mogą dopisać się do listy oczekujących

Kulminacyjnym punktem programu dzisiejszej konferencji zorganizowanej przez mPay z okazji 20 urodzin, była prezentacja nowych produktów i usług, które wkrótce znajdą się w ofercie polskiego fintechu. Najważniejszą z nich będzie karta płatnicza, przygotowana we współpracy z grupą ITCARD oraz organizacją płatniczą Visa.

To nie pierwszy raz, gdy mPay zapowiada wprowadzenie do oferty karty. Wcześniej tego rodzaju deklaracje padały już kilkukrotnie i nigdy nie wyszło z tego nic interesującego. Tym razem może być jednak inaczej, bo przy projekcie kartowym mPay współpracuje z renomowanymi partnerami, a więc grupą ITCARD oraz organizacją płatniczą Visa. Karta mPay będzie wydawana w ramach platformy "Fintech in the box", która ułatwia wydawanie kart Visa przez fintechy, a której ITCARD jest jedynym uczestnikiem w Polsce.

Przeczytajcie także: Nowy gracz na rynku płatności odroczonych w Polsce

Karta mPay wydawana będzie w trzech wariantach graficznych. Będzie można dodawać ją do portfeli cyfrowych takich jak Apple Pay i Google Pay. Docelowo ma być wyposażona w funkcję przewalutowania transakcji zagranicznych po atrakcyjnym kursie walutowym oraz moneyback. Będzie też łatwym narzędziem dostępu do pieniędzy z pożyczek, oferowanych przez Soonly (dawniej Vivus) za pośrednictwem aplikacji mPay. Obecnie klienci, którzy takie pożyczki zaciągają, muszą przelewać środki na rachunki w bankach.

Osoby, które chcą przetestować kartę mPay, od dziś mogą zapisywać się na listę zainteresowanych uczestnictwem w programie Early Adopters. Start testów family and friends przewidziano na 2 października bieżącego roku, a w ramach Early Adopters – 16 października. Z końcem tego samego miesiąca ma wystartować regularna sprzedaż karty dla wszystkich zainteresowanych.

Przeczytajcie także: mPay pojawił się we Wrocławiu

Z innych produktów i usług, które mają wejść w najbliższym czasie do oferty mPay, a które zapowiedziano podczas dzisiejszej konferencji, warto wspomnieć o kantorze walutowym oraz całkowicie nowej marce kierowanej do klientów biznesowych. Jej logo oraz nazwa nie zostały jeszcze ujawnione. Natomiast określono, że w jej ramach oferowanych będzie za pośrednictwem API szereg rozwiązań, takich jak: przyjmowanie płatności za produkty i usługi z portfolio mPay jak bilety komunikacyjne czy parkingowe, tworzenie własnych portfeli cyfrowych, budowanie indywidualnych zamkniętych systemów płatniczych, itd.

Karta mPay jest kolejnym w ostatnim czasie projektem realizowanym przez ITCARD w ramach platformy "Fintech in the box". W serwisie cashless.pl mogliście już przeczytać m.in. o karcie w ramach usługi Wonga Pay czy dla klientów jednego z centrów handlowych w Polsce – Food Town. – Patrząc na 20-letnią historię firmy mPay i jej dynamiczny rozwój oraz możliwości jakie daje użytkownikom na rynku, dostarczenie karty płatniczej wydaje się naturalną drogą ewolucji produktu i aplikacji dla mPay. Jako ITCARD dokładamy wszelkich starań, aby ten produkt kartowy wydany wspólnie z Visą spełniał cele biznesowe mPay, a także był innowacyjny. Klienci będą mogli zarządzać kartą wirtualną w aplikacji mPay bazując na komunikacji z ITCARD – powiedziała serwisowi cashless.pl Weronika Chrzanowska, szefowa rozwoju biznesu fintech w ITCARD.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies