Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Citi Handlowy odświeżył logotyp oraz stronę internetową

Strona logowania na rachunki pozostaje w dotychczasowej szacie graficznej

Jeden z czytelników cashless.pl zauważył, że Citi Handlowy odświeżył nieco swoją stronę internetową, na której znalazł się także zmieniony logotyp banku. Nowa strona jest bardziej przejrzysta i ma więcej światła. W przypadku logo zmiany w porównaniu z poprzednią wersją są niewielkie. Natomiast strona logowania na rachunki pozostaje na razie w dotychczasowej szacie. Nie zmienił się także sposób samego logowania.

Przeczytajcie także: PKO wprowadzi wpłaty Blikiem we wpłatomatach obcych

Amerykański Citi zamiar sprzedaży swojego detalicznego biznesu w Polsce ogłosił już w 2021 r. Rok później, a więc wiosną 2022 r. władze banku podały, że transakcję odraczają ze względu na trudną sytuację geopolityczną, wynikającą m.in. z agresji Rosji na Ukrainę. Natomiast w maju bieżącego roku plany wyjścia z Polski, podobnie jak z kilkunastu innych rynków, podtrzymano.

Przeczytajcie także: KIR zatrudnił Dariusza Szpakowskiego

Co ciekawe mimo zamiaru wyjścia z polskiego rynku Citi nie zaprzestał rozwoju swojej oferty. Już po ogłoszeniu chęci sprzedaży detalu nad Wisłą bank wprowadził kilka nowości technologicznych. Wśród nich były m.in. płatności mobilne Blik. Użytkownicy aplikacji Citi mogą za pomocą kodów Blik płacić w internecie i sklepach stacjonarnych, wypłacać pieniądze z bankomatów oraz przelewać pieniądze na numer telefonu odbiorcy. Citi wprowadził też do oferty wirtualne karty płatnicze.

A strona Citi Handlowego wygląda obecnie tak:

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies