Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
W ofercie Autopay pojawiły się ubezpieczenia turystyczne i assistance. Fintech nawiązał współpracę z Punktą

Na razie polisy można kupować za pośrednictwem strony internetowej Autopay

Autopay zaoferowało klientom ubezpieczenia. To efekt współpracy sopockiej spółki z grupą Punkta. Na razie polisy można kupować za pośrednictwem strony Autopay, na którą użytkownik zostanie przekierowany, jeśli kliknie odpowiedni przycisk w aplikacji. Jak dowiedziałam się od przedstawicieli Autopay Mobility, firma jest na etapie testowania, czy usługa zakupu ubezpieczeń powinna znaleźć się też w samej aplikacji.

Przeczytajcie także: Blue Media staje się Autopay

Obecnie za pośrednictwem Autopay można kupować ubezpieczenia turystyczne oraz assistance komunikacyjne. Te polisy oferowane są bezpośrednio na stronie market.autopay.eu/ubezpieczenie. – Mamy dwa rodzaje ubezpieczeń. Turystyczne (ubezpieczenie zdrowotne i kosztów leczenia przy wyjazdach zagranicznych) oraz assistance (dodatkowe assistance przy podróżach zagranicznych autem). Te dwa idealnie wpisują się szczególnie w zakres podróży zagranicznej samochodem razem z winietą dostępną w Autopay – tłumaczy Robert Mikoś z Autopay Mobility.

Z kolei klienci zainteresowani zakupem OC komunikacyjnego przekierowywani są na stronę punkta.pl, gdzie mogą porównać oferty i sfinalizować zakup, korzystając z kodu rabatowego od Autopay uprawniającego do 100 zł zniżki. Czy ten rodzaj polis również trafi do marketu Autopay? – Na ten moment testujemy, czy na ubezpieczenia jest zapotrzebowanie w naszej aplikacji. Od zainteresowania usługą zależeć będzie dalszy rozwój produktu (np. czy będziemy tworzyć swoją stronę z dedykowaną ofertą dla klientów Autopay – odpowiada Robert Mikoś.

Punkta to specjalizująca się w dystrybucji grupa ubezpieczeniowa, prowadząca sprzedaż m.in. za pośrednictwem porównywarki punkta.pl. Podmiot współpracuje z wieloma ubezpieczycielami, których oferty porównuje i umożliwia klientom zakup polis online. Teraz rozwiązania Punkty wykorzysta nowy partner, jakim jest Autopay.

Przeczytajcie także: Punkta współpracuje z insurtechem Polskie Polisy

Jak wygląda zakup ubezpieczenia za pośrednictwem serwisu internetowego Autopay? Na stronie sopockiej spółki klient znajdzie formularze do zakupu polis turystycznych i polis assistance komunikacyjnych. Po wyborze jednej z tych opcji należy uzupełnić kilka niezbędnych danych. System wyświetla oferty dopasowane do potrzeb klienta, a ten wybiera jedną z nich i klika "kup online". Wyświetli się wtedy podsumowanie oferty oraz przycisk umożliwiający opłacenie polisy online. Następnie klient otrzymuje e-maill z polisą i niezbędnymi informacjami.

Przy okazji warto przypomnieć, że Autopay to nowa nazwa dla wszystkich obszarów działalności dawnej grupy Blue Media. Pod tą marką rozwijane są już nie tylko usługi dla kierowców (takie jak m.in. automatyczne płatności za autostrady), ale też usługi finansowe dla klientów indywidualnych i dla firm. Więcej na ten temat przeczytacie w tekście: Zmiany w Blue Media. Wszystkie spółki grupy będą działać pod wspólną marką Autopay.

Tekst został zaktualizowany o informacje udzielone przez Autopay w odpowiedzi na pytania serwisu cashless.pl.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies