Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Visa Mobile w siódmej bramce płatniczej. Nowe rozwiązanie udostępniły Polskie ePłatności

Visa Mobile to usługa, dzięki której kartami można płacić w internecie bez konieczności podawania jakichkolwiek danych z plastiku

Polskie ePłatności informują o wdrożeniu do swojej internetowej bramki płatniczej nowego rozwiązania. Od teraz klienci sklepów online obsługiwanych przez PeP mogą korzystać z Visa Mobile. Dzięki tej innowacji można płacić kartą w sieci podając jedynie numer swojego telefonu komórkowego i zatwierdzając transakcję na smartfonie.

Przeczytajcie także: PolCard wdraża Visa Mobile

Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, gdzie rozwiązanie Visa Mobile udostępniono komercyjnie. PeP to już siódma bramka do płatności internetowych, która została zintegrowana z Visa Mobile. Wcześniej trafiła na platformy: PolCard, Autopay, Tpay eCard, Przelewy24 oraz ING (bramka imoje).

Aby aktywować Visę Mobile, wystarczy przejść do aplikacji mobilnej, w menu wybrać "Karty" i kliknąć "Dodaj kartę do Visa Mobile", potem przepisać kod, który zostanie wysłany pocztą elektroniczną, a następnie całą operację zatwierdzić swoim hasłem mobilnym. Płacąc w sklepie kupujący nie musi już podawać numeru karty, jej daty ważności i kodu CVV2, a jedynie numer telefonu. Transakcję zatwierdza się w aplikacji bankowej lub samodzielnej aplikacji Visa Mobile.

Przeczytajcie także: Pierwszy bank uznaje dowód z aplikacji mObywatel

Visa Mobile jest obecnie dostępna dla klientów ING, Nest Banku, banków spółdzielczych BPS i SGB, Krakowskiego Banku Spółdzielczego, Banku Spółdzielczego z Brodnicy oraz spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies