PKO BP deklaruje, że nowa strona będzie spójna z wyglądem oferowanego obecnie serwisu transakcyjnego i aplikacji IKO
Na dzisiejszą noc PKO BP zaplanował przerwę techniczną, w trakcie której nie będzie dostępna internetowa strona główna banku. Wszystkie inne usługi PKO oraz kanały kontaktu mają działać normalnie. Będzie więc można korzystać z kart, bankomatów, serwisu transakcyjnego, aplikacji mobilnej, infolinii itd. Przerwa ma się rozpocząć dziś o godz. 23, a zakończyć jutro ok. godz. 3 nad ranem.
Z informacji PKO wynika, że przerwa ma związek z zamiarem wdrożenia nowej odsłony strony głównej oraz innych wybranych sekcji serwisu.
– Docelowo strona będzie spójna z wyglądem serwisu iPKO i aplikacji mobilnej IKO. Na początku zmieni się strona główna serwisu i sekcja dla klienta indywidualnego. Pojawią się nowe strony o ofertach i produktach, a także bankowości elektronicznej. W sekcji klienta indywidualnego produkty i usługi znajdą się w górnym menu sekcji Oferta. Sekcja ta będzie podzielona na Konta, Kredyty i pożyczki, Karty i płatności, Oszczędzanie i inwestycje, Ubezpieczenia oraz Usługi i zakupy. Zostanie też zmieniona strona w sekcji pomoc i kontakt – napisało biuro prasowe banku w odpowiedzi na moje pytanie o to, co konkretnie zmieni się na stronie głównej PKO.
Jednocześnie bank podkreśla, że po zmianie strony głównej nie zmieni się dotychczasowy serwis transakcyjny, za pomocą którego zarządza się rachunkami czy kartami. Nie zmieni się również sposób logowania na konta oraz dane potrzebne do tego, aby na rachunek się dostać, a więc login i hasło.