Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PayAppka będzie miała nowego operatora. Trwają rozmowy na temat sprzedaży

PayAppka to nazwa narzędzia do płatności za rachunki, rozwijanego wcześniej przez ING jako Rachunki imoje

Polski fintech BillTech prowadzi rozmowy z kilkoma podmiotami zainteresowanymi przejęciem kontroli nad PayAppką. – Docelowa zmiana właściciela jest naturalnym krokiem w strategii BillTech. Uznaliśmy, że nie powinniśmy być dalej właścicielem PayAppki, która w pewnym sensie jest konkurencyjnym rozwiązaniem dla klientów naszej technologii. Projekt osiągnął rentowność i trwają wstępne rozmowy na temat jego sprzedaży – powiedział serwisowi cashless.pl Jędrzej Małolepszy, prezes BillTech Group.

Przeczytajcie także: ING rezygnuje z projektu Rachunki imoje

BillTech to fintech rozwijający technologię ułatwiającą regulowanie stałych należności np. za kablówkę, energię elektryczną czy gaz. Z rozwiązań oferowanych przez fintech korzysta już wiele instytucji finansowych, które jego narzędzia oferują swoim klientom. Wśród nich wymienić można takie podmioty jak Alior, mPay, Kontomierz, Milluu, Rachuneo czy SON.

Z technologii BillTech korzystał także ING Bank Śląski, który oferował ją pod marką Rachunki imoje. W ubiegłym roku bank zdecydował jednak o wyjściu z tego projektu. BillTech przeprowadził wówczas rebranding rozwiązania na PayAppka i znalazł dla niej nowego operatora, którym była należąca do Femion Technology spółka TryPay Later. Pisaliśmy o tym szerzej w tekście Rachunki imoje to od jutra PayAppka. Zobaczcie, co jeszcze się zmieni.

Przeczytajcie także: PayU zostało sprzedane

Okazało się jednak, że nim TryPay Later przejęła kontrolę nad PayAppką, grupa Femion Technology ogłosiła restrukturyzację. PayAppka padła ofiarą tego procesu i ostatecznie nie trafiła pod skrzydła TryPay Later. – BillTech postanowił przejąć PayAppkę. Pozwoliło to nam na dalszą optymalizację i zebranie kluczowych danych, takich jak średnia transakcyjność, pożądane przez użytkowników narzędzia płatnicze (płatności koszykowe, odroczone, automatyczne), itd. Te dane stały się cennym wsadem do wdrożeń naszej technologii, która już teraz jest dostępna w modelu white-label w kilku aplikacjach – mówi Jędrzej Małolepszy.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies