Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Visa Mobile w szóstej bramce płatniczej. Tym razem usługę wdrożył PolCard

Z Visy Mobile mogą korzystać posiadacze kart wydanych przez ING, Nest, BPS i SGB, Krakowski Bank Spółdzielczy, BS w Brodnicy oraz spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe

Fiserv, działający w Polsce pod marką PolCard from Fiserv, poinformował o udostępnieniu nowej bramki płatniczej do płatności w sklepach internetowych. W nowym rozwiązaniu do popularnych metod płatności online, takich jak szybkie przelewy czy karty, w tym także dodane do portfeli wirtualnych jak Apple Pay czy Google Pay, dodano Visę Mobile.

Przeczytajcie także: Cinkciarz wprowadza usługę "Przyjmij płatność"

Płacąc za pomocą Visy Mobile klient podaje swój numer telefonu, a następnie potwierdza operację w aplikacji Visy lub swojej bankowości mobilnej. Transakcja jest objęta procedurą chargeback i nie trzeba wpisywać danych takich jak data ważności, kod CVV, imię i nazwisko posiadacza czy numer karty. Płatność jest więc dużo wygodniejsza.

Visę mobile można aktywować w aplikacji mobilnej banku. Można też zainstalować na telefonie specjalną apkę. Rozwiązanie to jest dostępne obecnie dla klientów banków ING, Nest Bank, banków spółdzielczych BPS i SGB, Krakowskiego Banku Spółdzielczego, Banku Spółdzielczego z Brodnicy oraz spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych.

Bramka PolCardu jest szóstą, w której można zapłacić za pomocą Visa Mobile. Wcześniej tę technologię wdrożono w rozwiązaniach oferowanych przez Blue Media (Autopay), Tpay, eCard, Przelewy24, a także ING (bramka imoje).

Przeczytajcie także: Erli uruchamia aplikację mobilną

Fiserv zaznacza również, że w swojej nowej bramce udostępnił usługę 1-click. Rozwiązanie umożliwia zapisanie danych kartowych, dzięki czemu klient nie będzie musiał ich wpisywać przy kolejnej płatności. Bramka wspiera także zlecanie płatności cyklicznych, wykorzystywanych do opłacania np. prenumerat czy abonamentów.

Jak deklaruje PolCard, z perspektywy przedsiębiorców prowadzących sprzedaż online rozpoczęcie korzystania z bramki nie wymaga dużego zaangażowania. Można ją zintegrować ze sklepem poprzez wtyczki popularnych platform sklepowych.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies