Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Credit Agricole zmienia cennik. Wzrosną opłaty za flagowy rachunek, kartę, przelewy i wypłaty z bankomatów

Credit Agricole zaostrzy też warunki uprawniające do uniknięcia opłat za korzystanie z podstawowych usług

Credit Agricole rozesłał do klientów informację o zmianach, które wprowadzi w cenniku i regulaminie 24 września bieżącego roku. Nowe warunki korzystania z usług instytucji dotyczą m.in. flagowego obecnie w ofercie Credit Agricole rachunku Konto dla Ciebie. Z punktu widzenia klientów zmiany są niekorzystne.

Przeczytajcie także: Zmiany w aplikacji Credit Agricole

Bank podaje, że za dwa miesiące podniesie opłatę za korzystanie z rachunku z obecnie obowiązującej, w wysokości 9 zł, do 10 zł miesięcznie. Wzrośnie też opłata za korzystanie z karty debetowej wydawanej do rachunku (także z 9 na 10 zł miesięcznie). Wypłata z bankomatu obcego podrożeje z 7 na 9 zł.

Na szczęście wszystkich tych opłat będzie można uniknąć spełniając odpowiednie warunki dotyczące aktywności korzystania z rachunku i karty. Niestety uległy one zaostrzeniu. Obecnie wystarczy wpłacić na rachunek 1000 zł miesięcznie oraz wykonać jedną transakcję bezgotówkową Blikiem lub kartą. Od 24 września kwota wpłaty będzie musiała wynosić min. 1,5 tys. zł a transakcji bezgotówkowych będzie musiało być pięć.

Przeczytajcie także: Nowe partnerstwo Credit Agricole na rynku francuskim

Credit Agricole podnosi jeszcze kilka innych opłat, których nie da się uniknąć. Wśród nich trzeba w pierwszej kolejności wspomnieć o rachunku walutowym w ramach Konta dla Ciebie, który obecnie kosztuje 4 zł miesięcznie a będzie kosztował 5 zł. Przelew SORBNET zlecany przez internet podrożeje z 30 zł na 50 zł, a w placówce – z 50 zł na 60 zł. Podrożeje także usługa cashbacku (wypłata gotówki przy okazji płatności kartą za zakupy). Teraz wiąże się to z kosztem 2 zł. Wkrótce transakcja cashback podrożeje do 3 zł.

Informację o zmianach w cenniku Credit Agricole otrzymałem jako użytkownik Konta dla Ciebie, więc załączony do korespondencji wykaz zmian dotyczy tylko tego rachunku. Zapytałem biuro prasowe banku, czy podobne podwyżki wprowadza w innych oferowanych przez siebie obecnie i w przeszłości kontach. Gdy otrzymam odpowiedź, zaktualizuję ten bądź napiszę nowy tekst.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies