Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pożegnanie ze starym logo Autopay. Aktualizacja aplikacji wprowadza nowy brand

Wcześniej władze spółki Blue Media, właścicielki Autopay, zdecydowały, że wszystkie linie biznesowe będą działać pod nowym logotypem

Jeżeli korzystacie z aplikacji mobilnej Autopay, służącej m.in. do płatności za przejazd autostradami, myjnie czy parkingi, zajrzyjcie do Google Play lub App Store. Powinna czekać już na Was aktualizacja, która zmieni wygląd używanego przez Was wcześniej programu. Zamiast stosowanego dotąd logo z przewagą kolorów pomarańczowego i czerwonego, aplikacja zyskała nowy, niebiesko-czarny logotyp.

Przeczytajcie także: Blue Media ogłasza rozpoczęcie procesu rebrandingu

Zmiana to efekt rebrandingu ogłoszonego kilka tygodni temu przez władze Blue Media, spółki, będącej właścicielką Autopay. – Proces rozpoczęliśmy już w maju. Teraz nowy branding jest już widoczny w aplikacji mobilnej – powiedziała serwisowi cashless.pl Nina Wadowska, managerka ds. PR w Autopay.

Przeczytajcie także: Problemy z aplikacją mObywatel

Z informacji przekazanych w maju przez sopocką firmę wynika, że pod tzw. marką parasolową Autopay będą działać wszystkie spółki z grupy, a więc oprócz Blue Media, także Autopay Mobility oraz niemiecka Autopay GmbH. – Misją nowej marki Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami – odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji. Chcemy usuwać wszelkie bariery, które możemy napotkać przy realizacji płatności – podkreślał wówczas Andrzej Antoń, prezes Blue Media.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies