Wcześniej władze spółki Blue Media, właścicielki Autopay, zdecydowały, że wszystkie linie biznesowe będą działać pod nowym logotypem
Jeżeli korzystacie z aplikacji mobilnej Autopay, służącej m.in. do płatności za przejazd autostradami, myjnie czy parkingi, zajrzyjcie do Google Play lub App Store. Powinna czekać już na Was aktualizacja, która zmieni wygląd używanego przez Was wcześniej programu. Zamiast stosowanego dotąd logo z przewagą kolorów pomarańczowego i czerwonego, aplikacja zyskała nowy, niebiesko-czarny logotyp.
Zmiana to efekt rebrandingu ogłoszonego kilka tygodni temu przez władze Blue Media, spółki, będącej właścicielką Autopay. – Proces rozpoczęliśmy już w maju. Teraz nowy branding jest już widoczny w aplikacji mobilnej – powiedziała serwisowi cashless.pl Nina Wadowska, managerka ds. PR w Autopay.
Z informacji przekazanych w maju przez sopocką firmę wynika, że pod tzw. marką parasolową Autopay będą działać wszystkie spółki z grupy, a więc oprócz Blue Media, także Autopay Mobility oraz niemiecka Autopay GmbH. – Misją nowej marki Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami – odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji. Chcemy usuwać wszelkie bariery, które możemy napotkać przy realizacji płatności – podkreślał wówczas Andrzej Antoń, prezes Blue Media.