Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejny bank udostępnił internetową bramkę płatniczą. Rozwiązanie takie wprowadził właśnie Plus Bank

Za pomocą nowej bramki można opłacać rachunki za usługi telekomunikacyjne świadczone przez spółki z grupy Plus

Kolejny w ostatnim czasie bank wchodzi w biznes płatniczy online. Plus Bank uruchomił właśnie własną bramkę płatniczą. Póki co umożliwia ona wyłącznie płatności za usługi Plusa i Cyfrowego Polsatu. Przy czym rachunki można regulować tylko za pomocą kodów Blik. Prowizja za pojedynczą transakcję wynosi każdorazowo 1 zł.

Przeczytajcie także: Plus wprowadził internetową bramkę płatniczą

Przypomnę, że przez wiele lat rynek płatności w e-commerce w Polsce zdominowany był przez operatorów niezależnych od banków, takich jak PayU, Przelewy24 czy Blue Media (Autopay). Pierwszym bankiem, który upomniał się o swoje w tym obszarze, był ING, gdy kilka lat temu wdrożył bramkę imoje. Później jego śladem poszedł mBank udostępniając bramkę PayNow. Niedawno podobne rozwiązanie zaoferował BNP Paribas i Nest. Ten ostatni kooperuje w tym obszarze z firmą PayTel.

Przeczytajcie także: Operatorzy terminali wchodzą w płatności online

Bramka Plusa różni się od konkurencji przede wszystkim tym, że na razie obsługuje jedynie płatności klientów spółek z własnej grupy kapitałowej. Druga różnica polega na tym, że umożliwia realizację transakcji za pomocą tylko jednego narzędzia, czyli Blika. Wygląda na to, że w przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań, których celem jest akwizycja nowych lub zwiększanie satysfakcji dotychczasowych klientów, bramka Plus Banku ma za zadanie ograniczać koszty obsługi transakcji firm powiązanych z bankiem.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies