Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Jeżeli omnichannel ma sprawnie działać, bez rozwoju płatności się nie obejdzie

Integracja płatności i ich rola w sprzedaży wielokanałowej. To główne tematy zbliżającej się XXX sesji konferencji "Polskie Karty i Systemy"

Gdy kilka lat temu w Polsce zaczęto mówić o "omnichannel" był to po prostu kolejny modny temat, taki jak np. big data. Dzisiaj wiadomo, że bez wielokanałowej sprzedaży duże sieci handlowe po prostu nie mają racji bytu.

Przeprowadzane cyklicznie badania dotyczące e-commerce pokazują, że klienci polubili taki model zakupów, w którym mogą wygodnie i szybko nabyć wybrany produkt wykorzystując po drodze wiele kanałów dostępu do sklepu, czyli komputer, smartfon i tradycyjny salon sprzedaży.

Przeczytajcie także: Z HCE w BZ WBK korzysta prawie 40 tys. klientów

Wyszukiwanie oferty często zaczyna się na małym wyświetlaczu telefonu lub tabletu, jest kontynuowane na ekranie monitora domowego peceta, a kończy się płatnością mobilną i odbiorem sprzętu w sklepie. Problem w tym, aby handlowcy nadążali za potrzebami konsumentów i tak dostosowali swoje procesy, by każde zamówienie, niezależnie od tego, jak zostało złożone i opłacone, sprawnie zrealizować.

Właśnie o tym będą dyskutować uczestnicy konferencji "Płatności w omnichannel" z cyklu "Polskie Karty i Systemy". Wydarzenie odbędzie się 23 czerwca 2016 r. w Polonia Palace Hotel w Warszawie.

Przeczytajcie także: Blikiem wkrótce zapłacicie na Allegro

Organizator zapowiada, że wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele krajowych i zagranicznych firm specjalizujących się w komunikacji i płatnościach w modelu omnichannel, tworzeniu nowych produktów finansowych, budowaniu i eksploatowaniu sieci akceptacji kart płatniczych, czy też wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych i biznesowych intensyfikujących obrót bezgotówkowy.

Szczegółowe informacje na temat programu konferencji oraz sposobu rejestracji można odnaleźć tutaj. Cashless jest patronem medialnym tego wydarzenia.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies