Integracja płatności i ich rola w sprzedaży wielokanałowej. To główne tematy zbliżającej się XXX sesji konferencji "Polskie Karty i Systemy"
Gdy kilka lat temu w Polsce zaczęto mówić o "omnichannel" był to po prostu kolejny modny temat, taki jak np. big data. Dzisiaj wiadomo, że bez wielokanałowej sprzedaży duże sieci handlowe po prostu nie mają racji bytu.
Przeprowadzane cyklicznie badania dotyczące e-commerce pokazują, że klienci polubili taki model zakupów, w którym mogą wygodnie i szybko nabyć wybrany produkt wykorzystując po drodze wiele kanałów dostępu do sklepu, czyli komputer, smartfon i tradycyjny salon sprzedaży.
Wyszukiwanie oferty często zaczyna się na małym wyświetlaczu telefonu lub tabletu, jest kontynuowane na ekranie monitora domowego peceta, a kończy się płatnością mobilną i odbiorem sprzętu w sklepie. Problem w tym, aby handlowcy nadążali za potrzebami konsumentów i tak dostosowali swoje procesy, by każde zamówienie, niezależnie od tego, jak zostało złożone i opłacone, sprawnie zrealizować.
Właśnie o tym będą dyskutować uczestnicy konferencji "Płatności w omnichannel" z cyklu "Polskie Karty i Systemy". Wydarzenie odbędzie się 23 czerwca 2016 r. w Polonia Palace Hotel w Warszawie.
Organizator zapowiada, że wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele krajowych i zagranicznych firm specjalizujących się w komunikacji i płatnościach w modelu omnichannel, tworzeniu nowych produktów finansowych, budowaniu i eksploatowaniu sieci akceptacji kart płatniczych, czy też wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych i biznesowych intensyfikujących obrót bezgotówkowy.
Szczegółowe informacje na temat programu konferencji oraz sposobu rejestracji można odnaleźć tutaj. Cashless jest patronem medialnym tego wydarzenia.