Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Rafał Brzoska zaprezentował InPost Pay. Wierzy, że nowa usługa zrewolucjonizuje zakupy internetowe

Przedstawiciele firmy zarządzanej przez Brzoskę zaprezentowali InPost Pay podczas konferencji dla klientów w warszawskim The Tide

Podczas zorganizowanego w jednym z warszawskich centrów konferencyjnych wydarzenia dla właścicieli sklepów internetowych, Rafał Brzoska zaprezentował usługę InPost Pay. A zatem, przynajmniej na razie, nie będzie wykorzystywana nazwa InPost Izi, bo wcześniej spółka zarejestrowała dla usługi płatniczej także tę drugą markę.

Przeczytajcie także: Na polskim rynku działa już 30 tys. automatów paczkowych, nie tylko od InPostu

Z informacji przekazanych podczas dzisiejszej konferencji wynika, że InPost Pay pozwoli skrócić czas finalizacji zakupów. Klienci sklepów, które zechcą zaoferować InPost Pay, będą mogli wybrać tę usługę po skompletowaniu koszyka. Jeśli tak postanowią, zapłacą w swojej aplikacji mobilnej od InPostu. Tam wybiorą formę płatności i sposób dostawy. Będą też mogli zapamiętać swój ulubiony sposób płatności (np. dodaną do apki kartę bankową czy Blika) oraz ulubiony paczkomat. Wówczas zakończą zakupy zatwierdzając operację właściwie jednym kliknięciem.

Zdaniem przedstawicieli InPostu już kilkaset sklepów jest zainteresowanych udostępnieniem nowej usługi, a w tym roku ma się ona pojawić nawet w 800 sklepach. Pierwsze z nich mają wprowadzić to rozwiązanie w ciągu najbliższych tygodni. InPost realizuje ten projekt z Aion Bankiem.

Przeczytajcie także: Blik zarobił w ubiegłym roku prawie 100 mln zł

O tym, że InPost pracuje nad nowym rozwiązaniem płatniczym, wiadomo od dawna. Od początku jednak spółka była dość tajemnicza i nie zdradzała szczegółów przedsięwzięcia. Cashless.pl już kilka tygodni temu próbował przewidzieć, jak InPost Pay będzie działać i wydaje się, że w znacznej mierze to się udało. Możecie przeczytać o tym w tekście InPost zastrzegł kolejne logotypy dotyczące płatności. Wciąż nie wiadomo, czym będzie nowa usługa, choć można się już domyślać.

Czy nowa usługa InPostu odniesie sukces? Zdaniem ekspertów, z którymi rozmawiałem, szanse na to są duże ze względu na popularność aplikacji InPostu, z której korzysta ponad 10 mln klientów. Dzięki temu InPost Pay od razu zyskuje ogromną bazę potencjalnie zainteresowanych korzystaniem z usługi. Z kolei sklepy mogą dać się przekonać do zaoferowania nowego rozwiązania np. zniżkami na dostawy przesyłek do paczkomatów.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies