CUK wprowadził szereg rozwiązań pod parasolem CUK Direct dla Agenta
Multiagencja CUK Ubezpieczenia poinformowała o wdrożeniu rozwiązania CUK Direct dla Agenta. Narzędzie ma pomóc agentom w sprzedaży online. Jak zwracają uwagę przedstawiciele multiagencji, klienci coraz częściej szukają połączenia profesjonalnego doradztwa z możliwością samodzielnego zakupu polisy po konsultacji z ekspertem. W tym celu multiagencja przygotowała szereg rozwiązań, które mają umożliwić agentom efektywne wykorzystanie potencjału obsługi zdalnej.
Jednym z nich jest indywidualna strona internetowa agenta, agregująca przypisane do niego linki do produktów ubezpieczeniowych. Umieszczanie tych linków w sieciach społecznościowych czy przekazywanie ich potencjalnym klientom sprawia, że jeśli klient dokona samodzielnego zakupu z takiego polecenia, to polisa jest przypisana do agenta.
Z kolei z wykorzystaniem systemu WebCUK agenci mogą automatycznie przesłać klientom na wskazany adres e-mail przygotowaną ofertę lub wybraną polisę bez tracenia czasu na przygotowanie wiadomości czy kopiowanie linków. Klienci zaś będą mogli w łatwy sposób sami sfinalizować transakcję.
Jednocześnie CUK przypomina, że klienci mogą też sami kupować ubezpieczenia, wznawiać je i zarządzać nimi za pomocą aplikacji CUK oraz w strefie klienta na stronie. Prowizja z polis kupionych w ten sposób trafia do agenta, który jest przypisany do klienta w tym narzędziu. Użytkownik może też się w razie potrzeby łatwo skontaktować z agentem, ponieważ w apce i strefie klienta znajdzie bezpośrednie dane kontaktowe do swojego opiekuna.
W ramach pakietu CUK Direct dla Agenta wprowadzono też funkcję automatycznych wznowień. Klient zadowolony ze swojej aktualnej polisy może szybko wznowić ją u tego samego ubezpieczyciela, zaledwie w kilku kliknięciach. Dotyczy to ubezpieczeń komunikacyjnych, rowerowych oraz NNW szkolnego. Prowizje z tych transakcji przypisywane są pośrednikom, którzy zawarli pierwotną polisę.
– Mamy świadomość, że cyfrowa socjalizacja klientów będzie postępować. Właśnie z tego powodu edukujemy agentów w zakresie wykorzystania przestrzeni social mediów jako atrakcyjnego obszaru sprzedażowego. Wiemy też, jak ważna jest przyjazność rozwiązań, dlatego proponowane narzędzia są przede wszystkim testowane pod kątem telefonów i zgodności z trendem mobile first – zaznacza Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu marketingu i e-commerce w CUK Ubezpieczenia.