Od 1 czerwca 2023 r. Monika Masztakowska jest odpowiedzialna za sprzedaż PayTela w e-commerce
Biuro prasowe PayTel podało w komunikacie, że do zespołu odpowiedzialnego za rozwój biznesu spółki w obszarze e-commerce dołączyła Monika Masztakowska. Będzie odpowiedzialna za sprzedaż. – Dołączenie Moniki do zespołu PayTel jest kolejnym krokiem w realizacji strategii ekspansji firmy w obszarze e-commerce – mówi Adam Tencza, członek zarządu w PayTel.
Monika Masztakowska ostanio pracowała w polskim oddziale litewskiego fintechu kevin. Była tam odpowiedzialna za sprzedaż w dziale e-płatności. Natomiast czytelnikom cashless.pl może być najbardziej znana jako była dyrektorka sprzedaży Diners Club Polska. Wcześniej pełniła tam funkcję managerki ds. public relations oraz rzeczniczki prasowej.
PayTel kojarzy się głównie z usługami płatniczymi oferowanymi za pośrednictwem terminali płatniczych. Rozszerza jednak swoją działalność także o płatności w internecie. Poprzez rozwiązania takie jak bramka płatnicza e-Commerce Płatności Online, umożliwia sklepom w sieci korzystanie z ponad 30 różnych metod płatności internetowych, w tym Blika, szybkich przelewów, płatności kartami, subskrypcji i wielu innych.