Niestandardowe usługi wspierające sprzedaż w e-commerce to czwarty obszar działania nowego Autopay, po płatnościach dla kierowców, usługach dla branży finansowej oraz narzędziach do płatności za rachunki online
W ubiegłym tygodniu trójmiejska spółka Blue Media ogłosiła rozpoczęcie rebrandingu. Jego pierwszym etapem jest wprowadzenie tzw. marki parosolowej Autopay. Pod nią będą oferowane wszystkie produkty i usługi spółek z grupy. Więcej na ten temat możecie przeczytać w tekście Zmiany w Blue Media. Wszystkie spółki grupy będą działać pod wspólną marką Autopay.
Rebrandingowi towarzyszy wprowadzenie nowego podziału kompetencyjnego spółki na tzw. business unity. W ramach cyklu Tydzień z Autopay w serwisie cashless.pl mogliście już przeczytać o Business Unit Mobility, Finance oraz Bills&Top-up. Dziś natomiast nieco więcej na temat Business Unit Additional Income.
Z informacji przekazanych przez Autopay wynika, że będzie on skupiał się na rozwijaniu i dostarczaniu innowacyjnych narzędzi i usług dodatkowych małym i średnim firmom, działającym w e-commerce. Zostaną tu wykorzystane algorytmy uczenia maszynowego i analiza danych, co ma pomóc w optymalizacji działań marketingowych.
– Naszym celem jest uczynienie e-commerce bardziej dostępnym i efektywnym dla wszystkich przedsiębiorców, bez względu na ich wielkość czy zasoby. Wierzymy, że przyszłość handlu online leży w wykorzystaniu sztucznej inteligencji i automatyzacji rozwiązań, które umożliwią małym i średnim firmom osiągnięcie sukcesu w globalnym świecie sprzedaży internetowej. Naszą misją jest zapewnienie narzędzi wspierających oraz usług dodatkowych, które przyspieszą wzrost biznesów naszych partnerów, zwiększą ich efektywność marketingową i zoptymalizują ich strategię sprzedaży – mówi Marcin Adamczyk, szef Business Unit Additional Income.
Jego zdaniem sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje procesy sprzedażowe. Autopay będzie więc dostarczać narzędzia i rozwiązania oparte na AI, które pomagać będą klientom w automatyzacji i optymalizacji sprzedaży. – Wykorzystując 20-letnie doświadczenie w płatnościach budujemy rozwiązania, które mają pomóc naszym partnerom zwiększyć konwersję sprzedaży, skrócić cykl sprzedażowy i zwiększyć satysfakcję ich klientów – mówi Marcin Adamczyk.
Artykuł powstał przy współpracy z firmą Autopay.