Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Usługi finansowe pozostaną jednym z najważniejszych elementów działalności nowego Autopay

Autopay będzie rozwijać narzędzia do weryfikacji tożsamości, przelewy czy usługi autoryzacyjne w ramach tzw. Business Unit Finance

Na początku tego tygodnia trójmiejska spółka Blue Media ogłosiła plan rebrandingu. Wkrótce wszystkie spółki grupy będą działać pod nazwą i nowym logo Autopay. O tym jak rozumieć ten logotyp oraz nową wizualizację tzw. marki parasolowej przeczytacie w tekście Zmiany w Blue Media. Wszystkie spółki grupy będą działać pod wspólną marką Autopay.

Przeczytajcie także: Blue Media zmienia nazwę na Autopay

Rebrandingowi towarzyszy wprowadzenie nowej strategii spółki, opartej o kilka tzw. business unitów. Wczoraj, w ramach cyklu Tydzień z Autopay, przygotowanego wspólnie z Blue Media, opisaliśmy Business Unit Mobility. Możecie przeczytać o tym w tekście Płatności automatyczne dla kierowców to jeden z pięciu najważniejszych elementów biznesu nowego Autopay. Dziś natomiast więcej na temat Business Unit Finance.

Autopay zamierza w dalszym ciągu rozwijać usługi finansowe, które mają stanowić jeden z najważniejszych elementów działalności spółki. – W ciągu najbliższych lat skupimy się na wzmocnieniu pozycji lidera na rynku usług finansowych w dotychczas udostępnianych rozwiązaniach, a także będziemy dążyć do wypracowania pozycji naturalnego pierwszego wyboru dla podmiotów, które chcą digitalizować swoje procesy płatnicze i oczekują innowacyjnych i bezpiecznych usług. Jednocześnie będziemy dostarczali naszym partnerom dodatkową wartość w postaci rozszerzonej wiedzy o kliencie, który korzysta z narzędzi Autopay w różnych obszarach jego cyfrowego funkcjonowania – powiedziała Joanna Błażejowska, szefowa Business Unit Finance w Autopay.

Przeczytajcie także: Zapraszamy na premierę Mapy polskiego fintechu 2023

W skład pakietu usług finansowych, oferowanych przez nowe Autopay, będą wchodzić takie rozwiązania jak narzędzia usprawniające procesy sprzedaży kredytów w bankach (np. szybka weryfikacja online na bazie przelewu weryfikacyjnego), usługi dodane do produktów w oparciu o system przelewów BlueCash (np. szybkie wypłaty pożyczek), rozwiązania wspierające procesy posprzedażowe oraz komunikację z klientami w oparciu o powiadomienia sms czy komunikaty autoryzacyjne.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies