Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Płatności automatyczne dla kierowców to jeden z pięciu najważniejszych elementów biznesu nowego Autopay

Za rozwój tzw. business unit mobility w Autopay odpowiedzialna będzie dotychczasowa spółka Autopay Mobility

Sopocka spółka Blue Media ogłosiła wczoraj szczegóły swojego rebrandingu. Jego pierwszym etapem jest wprowadzenie tzw. marki parosolowej, którą będzie Autopay. Pod tą marką docelowo będą oferowane wszystkie usługi i produkty dotychczasowej grupy Blue Media. Wśród nich będzie m.in. znana czytelnikom cashless.pl aplikacja mobilna Autopay dla kierowców.

Przeczytajcie także: Blue Media ogłasza zasady rebrandingu na Autopay

– Jako pierwsi wprowadziliśmy wygodne płatności automatyczne za autostrady i nadal pozostajemy pionierem na rynku nowoczesnych usług płatniczych dla sektora mobility. Za nami rok szybkiego wzrostu zainteresowania naszą aplikacją, nie tylko wśród prywatnych użytkowników, ale również flot biznesowych. Tworzymy rozwiązania, które dbają o płynny przebieg i inteligentne zarządzanie ruchem, dzięki czemu kierowcy nie muszą martwić się o kwestie formalne, bo płatność za autostradę nastąpi w tle, w niezauważalny sposób – mówi Miłosz Kurzawski, członek zarządu spółki Autopay Mobility, która rozwija aplikację Autopay.

Autopay wyrosło z płatności za autostrady w Polsce, ale dziś funkcjonalność aplikacji obejmuje wiele innych usług. Niedawno w apce pojawiła się możliwość zakupu e-winiet, która pozwala kierowcom jadącym z Polski opłacenie autostrad w kilku krajach europejskich (Czechy, Słowacja, Słowenia, Węgry). Wkrótce do tej listy mają dołączyć kolejne rynki. Wcześniej użytkownicy aplikacji Autopay mogli zacząć płacić za jej pomocą za postój samochodu na prywatnych parkingach. Lada moment w Polsce uruchomione mają być automatyczne płatności za paliwo. W ciągu najbliższego roku firma planuje także wprowadzenie kolejnych swoich usług na sąsiednich rynkach.

Przeczytajcie także: Visa uruchomi w Polsce hub technologiczny

W I kw. 2023 r. z aplikacji Autopay skorzystało 2 mln użytkowników. Liczba nowych użytkowników systemu niemal się podwoiła w ciągu roku a udział klientów biznesowych wzrósł pięciokrotnie. Płatności automatyczne na polskich autostradach odpowiadają obecnie za nawet 35 proc. wszystkich opłat za przejazd, z czego udział aplikacji Autopay w ogóle płatności automatycznych na niektórych odcinkach autostrad przekracza 90 proc.

Niniejszy tekst to drugi odcinek cyklu Tydzień z Autopay, w ramach którego prezentujemy szczegóły trwającego rebrandingu. Artykuł powstał przy współpracy z firmą Blue Media.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies