Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zmiany w Blue Media. Wszystkie spółki grupy będą działać pod wspólną marką Autopay

W nowym logo Autopay połączono kształt litery A z uniwersalnym symbolem przełącznika, znanym z aplikacyjnych interfejsów

O tym, że sopocka spółka Blue Media zamierza zmienić nazwę, wiadomo od co najmniej kilku miesięcy. Dziś firma podała więcej szczegółów na temat rebrandingu. Jego pierwszym etapem jest prezentacja tzw. marki parasolowej Autopay, pod którą docelowo będzie działać kilka spółek grupy, a więc oprócz Blue Media także Autopay Mobility oraz niemiecka Autopay GmbH.

W nowym logo Autopay połączono kształt litery A z uniwersalnym symbolem przełącznika, znanym z aplikacyjnych interfejsów. Autopay ma być marką płatności dziejących się w tle, przyjaznych w obsłudze, niewymagających wysiłku. Klasycznie finansowa, niebieska kolorystyka charakterystyczna dla Blue Media w identyfikacji wizualnej marki została przełamana pistacjową zielenią. – Nowy język graficzny Autopay powiększa markę, dodaje digitalowego charakteru i pozwala bez kompleksów konkurować z największymi fintechami na rynku – podkreśla Andrzej Rozen z firmy Brand New Attitude, która wraz z 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencją PR Profeina pomagają w rebrandingu.

Przeczytajcie także: Firma Blue Media zastrzegła nowe logo Autopay

– Misją nowej marki Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami – odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji. Chcemy usuwać wszelkie bariery, które możemy napotkać przy realizacji płatności – podkreśla Andrzej Antoń, prezes Blue Media. Z informacji prasowej poświęconej rebrandingowi wynika, że w kolejnych etapach firma skupi się na komunikacji tego, co zmiana marki oznaczać będzie dla samej firmy jak i jej klientów.

Blue Media istnieje od 1999 roku. Spółka jest znana z tego, że jako pierwsza w Polsce wprowadzała ciekawe rozwiązania finansowe, takie jak np. doładowania telefonów komórkowych online (2002 r.), szybkie płatności za rachunki przez internet (2011 r.), system przelewów międzybankowych BlueCash (2011 r.), czy automatyczne płatności na autostradach przy pomocy aplikacji Autopay (2019 r.).

Przeczytajcie także: Zmieni się nie tylko logo Autopay

W 2022 r. za pośrednictwem produktów Blue Media dokonano ok. 600 mln transakcji, a przychód firmy wyniósł ponad 1 mld zł. Z usług Blue Media korzysta aktualnie ok. 35 tysięcy firm, a z płatności online w każdym miesiącu ok. 10 mln klientów. Pod koniec 2021 r. firma nawiązała strategiczne partnerstwo z Pollen Street Capital. Londyński inwestor nabył mniejszościowy pakiet i zasilił spółkę międzynarodowym know-how, wzmacniając tym samym plany ekspansji na zagraniczne rynki.

Niniejszym artykułem rozpoczynamy Tydzień z Autopay, czyli cykl tekstów, w których przybliżymy czytelnikom nowe Autopay. Artykuł powstał przy współpracy z firmą Blue Media.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies