Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Agenci ubezpieczeniowi polecą swoim klientom wirtualny salon samochodowy. Współpraca OTOAgenta z Kingsman Finance

Agent otrzyma prowizję za polecenie klienta, a także będzie odpowiadał za ubezpieczenie nowo zakupionego pojazdu

Insurtech OTOAgent nawiązał współpracę z Kingsman Finance, firmą specjalizującą się w zdalnej sprzedaży samochodów i motocykli wraz z finansowaniem. Dzięki temu partnerstwu agenci zrzeszeni wokół insurtechu mogą stać się ambasadorami Kingsman Finance i polecać ofertę wirtualnego salonu samochodowego swoim klientom lub samemu z niej korzystać.

Przeczytajcie także: Klienci Itaki mogą wykupić ubezpieczenie na wypadek złej pogody

Za każdego przekazanego klienta, który kupi pojazd, agent otrzyma prowizję. Jak można przeczytać na stronie przedsięwzięcia, będzie to 800 zł netto. Dodatkowo to pośrednik będzie odpowiedzialny za ubezpieczenie nowo zakupionego pojazdu.

Dla Kingsman Finance partnerstwo jest zaś okazją do rozwinięcia sieci swoich ambasadorów oraz dotarcia do klientów agentów ubezpieczeniowych ze swoją ofertą w zakresie sprzedaży i finansowania aut. Z kolei klientom obu firm ich współpraca ma zapewnić dostęp do atrakcyjnych ofert zakupu i leasingowania samochodów i kompleksowej gamy usług finansowych w jednym miejscu, obejmującej również ubezpieczenia.

Przeczytajcie także: Trasti wytłumaczy klientom OWU, korzystając z ChataGPT

OTOAgent zapewnia, że dołączenie do przedsięwzięcia nie wymaga od pośredników wiele wysiłku. Po podpisaniu umowy z Kingsman Finance będą jedynie przekazywać kontakty do klientów, którzy są zainteresowani zakupem auta. Za resztą odpowiada już partner.

– Czujemy, że jako portal, którego celem jest zrzeszanie agentów ubezpieczeniowych, musimy dawać coś więcej niż tylko zasięg i potencjał – mówi Marcin Sikora, współzałożyciel OTOAgenta. – Chcemy, aby potencjał, jaki posiadają agenci ubezpieczeniowi w postaci swoich klientów, mógł przynosić im dodatkowe przychody, bez konieczności angażowania się w nowe produkty – dodaje Marcin Sikora. W ostatnim czasie podmiot umożliwił agentom oferowanie ich klientom dodatkowych produktów pozaubezpieczeniowych, takich abonamenty na myjnie samochodowe czy pakiety medyczne.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies