Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
VeloMarket już działa. VeloBank przygotował ofertę specjalną dla swoich klientów

Sklep internetowy oferuje m.in. nowoczesne źródła energii, AGD oraz żywność

Wystartował VeloMarket, czyli internetowy sklep, który ma ułatwiać bardziej ekologiczny styl życia. W jego ofercie znaleźć można m.in. AGD z wysoką klasą energetyczną, pompy ciepła i fotowoltaikę, energooszczędne oświetlenie, elektryczne pojazdy, ale też sprzęt sportowy i ekologiczne kosmetyki oraz żywność.

Przeczytajcie także: XTB wprowadza do oferty akcje ułamkowe

Aby korzystać z oferty VeloMarketu, można założyć konto w sklepie, ale nie jest to warunek konieczny. Należy przy tym zaznaczyć, że klienci VeloBanku powinni podczas rejestracji na platformie e-commerce odnotować ten fakt – wówczas mogą liczyć na 3 proc. zniżkę na każdy produkt. Bank deklaruje także, że zapewni kupującym finansowanie, np. w formie kredytu. Z oferty sklepu mogą też korzystać przedsiębiorcy.

Uruchomienie tego serwisu nie jest niespodzianką – mogliście już o nim przeczytać w serwisie cashless.pl. VeloBank ogłosił też szereg innych nowości, w tym opcję doładowania kart podarunkowych w aplikacji banku czy zarządzania z jej poziomu programem lojalnościowym Mastercarda. Inicjatywa Bezcenne Chwile w wydaniu tej instytucji będzie nosiła miano VeloChwile.

Przeczytajcie także: Trasti rozpoczęło sprzedaż przez swoją stronę internetową

VeloBank niedawno udostępnił swoim klientom aplikację mobilną na smartfony kolejnej generacji. Pod względem zestawu funkcji jest ona podobna do poprzedniczki, ale ma całkiem nowy wygląd oraz większą możliwość rozbudowy. W przypadku tej ostatniej ma być wykorzystany potencjał tzw. wartości dodanych. Klienci mogą już kupować za pośrednictwem apki bilety komunikacji miejskiej oraz opłacać postój w płatnych strefach parkowania. W przyszłości pojawi się również możliwość opłacania przejazdów autostradami.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies