Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Wefox z apetytem na międzynarodowe partnerstwa. Uruchamia Global Affinity Business

Insurtech będzie oferował swoje usługi firmom, które nie zajmują się sprzedażą ubezpieczeń, ale chciałyby włączyć je do swojej oferty

Insurtech Wefox ogłosił start nowej odnogi swojego biznesu – global affinity, czyli działalności skupiającej się na sprzedaży ubezpieczeń za pośrednictwem partnerów nieubezpieczeniowych na różnych rynkach. W ramach programów affinity, insurtech ma pomagać swoim partnerom w rozszerzeniu ich działalności o oferowanie ubezpieczeń – zarówno w modelu embedded (ubezpieczeń wbudowanych, czyli powiązanych ze sprzedawanymi przez partnera produktami), jak i stand alone (czyli samodzielnych ubezpieczeń, niezależnych od podstawowych produktów i usług partnera).

Przeczytajcie także: Ubezpieczyciele z apetytem na embedded insurance

Wefox jest insurtechem posiadającym własną licencję ubezpieczeniową i to z tej strony jest znany w Polsce – jako zaawansowany technologicznie ubezpieczyciel, którego polisy można kupić u agentów i w porównywarkach. Natomiast na swoim macierzystym, niemieckim rynku Wefox oferuje platformę łączącą pośredników, ubezpieczycieli (w tym ubezpieczeniową spółkę samego insurtechu, ale nie tylko) oraz klientów i cyfryzującą obsługę ubezpieczeń.

Mając doświadczenie w łączeniu ubezpieczycieli z dystrybutorami, insurtech planuje pójść krok dalej i zaoferować swoje usługi globalnie firmom, które nie zajmują się sprzedażą ubezpieczeń, aby mogły w ten sposób zróżnicować swoją ofertę, pozyskać nowe przychody i zwiększyć lojalność klientów. Jak zapewnia, przygotowana przez niego platforma umożliwia łatwą integrację ze wszystkimi interesariuszami, niezależnie od tego, jak skomplikowane jest wspólnie oferowane ubezpieczenie, w jaki sposób jest dystrybuowane czy w którym kraju. Partnerzy zachowują kontrolę nad biznesem, a jednocześnie mogą liczyć na Wefox w zakresie włączenia ubezpieczeń do sprzedaży w ich kanałach dystrybucji, zarządzania odnowieniami, dosprzedaży, reklamacji czy raportowania.

Przeczytajcie także: HDI Embedded – nowa marka Europy do międzynarodowych partnerstw

Warto zwrócić uwagę, że Wefox jest kolejnym podmiotem, który w ostatnim czasie zwraca baczniejszą uwagę na sprzedaż typu affinity, a więc za pośrednictwem partnerów. Na międzynarodowe partnerstwa ma ochotę także Europa Ubezpieczenia, która w tym celu powołała nową markę HDI Embedded. Również w tym przypadku ważnym elementem działalności ma być silne przygotowanie technologiczne. Oba podmioty będą się musiały mierzyć z już działającą na rynku konkurencją, którą stanowić będą zarówno dystrybutorzy specjalizujący się w przygotowywaniu programów affinity i łączeniu ubezpieczycieli z partnerami, jak i z samymi ubezpieczycielami, którzy wyspecjalizowali się w modelu embedded insurance, jak np. francuski Wakam.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies