W lutym VeloBank udostępnił swoim klientom nowy serwis transakcyjny
Nowa bankowość mobilna VeloBanku jest już na ostatniej prostej przed udostępnieniem jej szerokiemu gronu użytkowników – dowiedział się serwis cashless.pl. Podobno nowa apka może ujrzeć światło dzienne tuż po weekendzie majowym, a najdalej w połowie maja. Mają się w niej pojawić nowe, ciekawe funkcje, a korzystanie z niej ma być wygodniejsze niż z dotychczasowej. Na razie bank nie chce zdradzać szczegółów.
Można się spodziewać, że estetyka apki będzie korespondowała z nowym serwisem transakcyjnym VeloBanku. Narzędzie udostępniono klientom pod koniec lutego, wprowadzając – oprócz zmian wizualnych – także nowe funkcje, jak np. możliwość przechodzenia między profilami własnym, wspólnym i firmowym, czy opcję dodawania operacji do koszyka płatności.
Udostępnienie aplikacji mobilnej nowej generacji będzie kolejnym krokiem VeloBanku na drodze przebudowywania swoich usług po rebrandingu. Powstały jesienią 2022 r., w ramach przymusowej restrukturyzacji Getin Banku, Velo w listopadzie zaprezentował klientom flagowy produkt, czyli VeloKonto, a od tego czasu stopniowo pokazuje kolejne elementy swojej oferty. Wśród nich wymienić można kredyt hipoteczny VeloDom, o który ubiegać się można online, czy usługę zdalnego udzielania kredytu gotówkowego z wykorzystaniem aplikacji mObywatel.