Insurtech zapewnia, że dzięki kupionemu u agenta abonamentowi OTOWash można zaoszczędzić nawet 40 proc. na myciu i sprzątaniu pojazdów
OTOAgent wprowadził do swojej oferty nowy produkt, który pośrednicy ubezpieczeniowi mogą proponować swoim klientom. To abonament na myjnie, dzięki któremu posiadacze aut zaoszczędzą – jak zapewnia insurtech – do 40 proc. na myciu i sprzątaniu auta.
Jak to działa? Przy sprzedaży polisy albo przy dowolnej innej okazji agent ubezpieczeniowy może zaoferować klientowi dokupienie abonamentu na mycie samochodu OTOWash. Klient zainteresowany tą usługą wypełnia formularz online, potwierdza zakup SMS-em i otrzymuje e-mailem link do miejsca, w którym dodaje kartę płatniczą. Następnie pobiera aplikację, w której znajdzie myjnie objęte programem (jest ich ponad 700 na terenie całej Polski). Przed skorzystaniem z usługi rezerwuje w apce termin, a następnie opłaca mycie udostępnionym mu kodem.
Koszt abonamentu to dla posiadacza auta osobowego 89 zł miesięcznie przy korzystaniu z myjni raz w miesiącu lub 149 zł przy dwóch wizytach. Kupujący może poprosić o przesłanie faktury mailem. Z subskrypcji można zrezygnować w dowolnym momencie ze skutkiem na koniec miesiąca. Usługa realizowana jest w myjniach ręcznych i obejmuje ręczne mycie i suszenie nadwozia, mycie szyb, kół i nadkoli, odkurzanie wnętrza i bagażnika oraz czyszczenie plastików. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat, a cały proces jest bezgotówkowy. Wizyty w myjni są ubezpieczone w PZU.
OTOAgent to insurtech tworzący platformę dla pośredników ubezpieczeniowych, która pomaga im w docieraniu do osób poszukujących ubezpieczenia, m.in. dzięki wizytówkom online czy narzędziom do zdalnego kontaktu. W ramach rozwoju narzędzia OTOAgent udostępnił nowy element swojej platformy, tzw. róg obfitości. Agenci znajdą tu produkty różnego rodzaju, które mogą uatrakcyjnić ich ofertę w oczach klienta i jednocześnie dać okazję do łatwego powiększenia swoich przychodów ponad te wynikające z prowizji od sprzedawanych ubezpieczeń. – OTOWash można z łatwością dosprzedać do każdego komunikacyjnego ubezpieczenia, zwiększając prowizję dla agenta, a klientowi ukazując realną obniżkę z korzystania z myjni samochodowej. Produkt nadaje się nie tylko do sprzedaży klientowi indywidualnemu, ale również klientom firmowym czy flotowym – zwraca uwagę Marcin Sikora, współzałożyciel OTOAgenta. – Takiego produktu nie było dotychczas dostępnego w sprzedaży u agentów ubezpieczeniowych. To nowość, która daje agentom nowe możliwości, zwłaszcza w połączeniu z wykorzystaniem udostępnianych przez OTOAgenta narzędzi do zdalnej sprzedaży – dodaje.
OTOWash to kolejna usługa udostępniona w ramach rogu obfitości. Od niedawna pośrednicy korzystający z OTOAgenta mogą proponować swoim klientom także abonament medyczny OTOMedo. W planach jest zaś dalsze rozwijanie palety produktów, które mogą zainteresować klientów agenta.