Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Telemedycyna w serwisie iPKO. Rozwiązanie daje dostęp do lekarzy kilkunastu specjalizacji

Bank zapewnia, że niebawem narzędzie pojawi się także w aplikacji IKO

PKO BP udostępnił swoim klientom nową usługę: Telemedycynę. Na razie mogą z niej korzystać użytkownicy serwisu iPKO (znajdą rozwiązanie wchodząc w zakładkę Oferta, a następnie w Usługi i zakupy). Instytucja przekonuje jednak, że niebawem usługa pojawi się także w aplikacji IKO.

Przeczytajcie także: Millennium udostępni klientom wpłaty gotówki w urządzeniach Planet Cash

Jak wyjaśnia bank, z pomocą Telemedycyny klient może w prosty sposób umówić się i przeprowadzić konsultację z lekarzem za pośrednictwem czatu, połączenia wideo lub telefonicznie. W trakcie telekonsultacji lekarz może wystawić e-receptę, e-zwolnienie czy e-skierowanie. Umowę z dostawcą usługi (firma Telmedicin) za pośrednictwem spółki PKO Finat zawiera się na 6 miesięcy z automatycznym przedłużeniem na kolejne pół roku. Klient może zrezygnować z usługi w każdym momencie, ale opłatę abonamentową będzie musiał opłacać do końca trwania aktualnego czasu umowy.

W pakiecie podstawowym Telemedycyna umożliwia korzystanie z porad lekarzy pierwszego kontaktu: w ciągu trzech godzin od zgłoszenia, bez limitu, przez całą dobę, także w niedziele i święta. Każdy klient ma Konto Pacjenta, możliwość zakupu badań zleconych przez lekarzy z rabatem sięgającym 20 proc. od cen w punktach diagnostycznych oraz możliwość zamawiania leków wystawionych w ramach e-konsultacji w aptece najbliższej miejsca zamieszkania. Koszt usługi to 10 zł miesięcznie.

Przeczytajcie także: UNICEF Polska wdrożył mojeID

Pakiet Telemedycyna+ (za 20 zł miesięcznie) dodatkowo przewiduje konsultacje z lekarzami 19 specjalizacji (m.in. kardiologiem, diabetologiem, endokrynologiem, alergologiem). Odbędą się one w ciągu 72 godzin od zgłoszenia. Usługa przewiduje też pakiet 15 podstawowych badań laboratoryjnych. Więcej informacji na temat rozwiązania znaleźć można na stronie banku.

Na koniec warto zaznaczyć, że Telemedycyna jest pierwszym wdrożeniem w PKO BP zrealizowanym w ramach VAS Hub. To rozwiązanie, które jest rodzajem API dla firm zewnętrznych i ułatwia bankowi i dostawcom wprowadzanie w nim nowych usług dodanych. VAS Hub pozwala skrócić czas ich wdrożenia oraz zmniejszyć koszty tego procesu. Więcej na temat tego pomysłu mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl latem 2022 roku.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies