Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Polski oddział Mastercarda ma nową szefową. Na jego czele stanęła Marta Życińska

Marta Życińska na nowym stanowisku zastąpi Bartosza Ciołkowskiego, który od stycznia tego roku jest dyrektorem organizacji w regionie Europy Środkowej i Południowej

O tym, że Bartosz Ciołkowski opuści fotel dyrektora Mastercard Europe w Polsce, wiadomo co najmniej od kilku tygodni. Już wcześniej rozpoczęło się postępowanie, którego celem miało być wyłonienie następcy lub następczyni spośród najbardziej doświadczonych menagerek i menagerów Mastercarda pracujących w naszym regionie. Wygrała je Marta Życińska, pokonując na ostatnim etapie trzech konkurentów z warszawskiego biura organizacji.

Przeczytajcie także: Były szef Mastercarda może stanąć na czele Banku Światowego

Marta Życińska na stanowisku dyrektorki generalnej będzie odpowiedzialna za rozwój biznesu i realizację strategii Mastercarda w Polsce. Na najwyższe w Polsce stanowisko w firmie wspięła się po siedmiu latach pracy. Początkowo kierowała działem marketingu w Polsce, następnie awansowała na wiceprezeskę ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkową i Wschodnią, nadzorując te działania na 20 rynkach. W ubiegłym roku objęła stanowisko wiceprezeski ds. globalnego marketingu produktowego i segmentu B2B, odpowiadając w szczególności za obszar współpracy Mastercarda z fintechami, a także usług przedpłaconych.

Przed dołączeniem do organizacji Mastercard, pracowała jako dyrektorka biura marketingu w Grupie PZU, gdzie przeprowadziła rebranding i odpowiadała za wsparcie sprzedaży, komunikację i marketing cyfrowy. Wcześniej była związana przez wiele lat z firmą telekomunikacyjną Orange, gdzie kierowała departamentem komunikacji segmentu B2C.

Przeczytajcie także: Nowy trend na rynku usług płatniczych, dotyczący kart kredytowych

Marta Życińska wspiera aktywnie różnorodność i równe prawa w miejscu pracy, a także bierze udział w inicjatywach i projektach w obszarze DEI (różnorodność, równość, włączenie). Jest laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku. – Jestem przekonany, że doświadczenie, dotychczasowe osiągnięcia, a także energia i entuzjazm Marty będą kluczowe dla dalszego umacniania silnej pozycji Mastercarda w branży technologii płatniczych w Polsce – powiedział Peter Bakenecker, prezes Mastercard na region Europy Środkowej.

Marta Życińska jest absolwentką Brock University w Kanadzie (marketing), ma także dyplom MBA z Wyższej Szkoły Zarządzania i Oxford Brookes University. Poza pracą zawodową, Marta, jako absolwentka filologii, pasjonuje się językiem angielskim, a także medycyną i narciarstwem. Karierę zawodową łączy z wychowywaniem trzech synów.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies