Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Hitachi Digital Forum 2023 już za nami. Zobaczcie, co się działo

Tegoroczna konferencja Hitachi była pierwszym tego rodzaju wydarzeniem, w którym spółki z grupy zaprezentowały swoje podejście do cyfryzacji różnych branż gospodarki

W ubiegły czwartek w warszawskiej przestrzeni Art. Box Experience w Fabryce Norblina odbyła się pierwsza konferencja Hitachi Digital Forum 2023, którą serwis cashless.pl objął patronatem medialnym. W trakcie wydarzenia dyskutowano o sposobach reagowania na aktualne kryzysy i wyzwania w obszarach ekonomii, przemysłu, energetyki i finansów z dużym naciskiem na ekologię.

Przeczytajcie także: Grupa Hitachi podpisała umowę z Polskimi ePłatnościami

W agendzie forum znalazły się liczne prezentacje oraz panele dyskusyjne z zaproszonymi gośćmi oraz ekspertami najważniejszych spółek z grupy Hitachi w Polsce, a więc Hitachi Europe, GlobalLogic, Hitachi Energy oraz Hitachi Vantara. Wśród zaproszonych gości znalazły się menadżerki i menadżerowie średniego i wyższego szczebla instytucji i firm z różnych branż, na co dzień współpracujących z grupą Hitachi.

W ramach trzech ścieżek tematycznych: energetyki, mobilności i ekologii oraz zaawansowanych technologii IT, poruszono tematy dotyczące najnowszych trendów innowacji i ich praktycznego zastosowania. Do najchętniej podejmowanych tematów na scenie i w kuluarach Hitachi Digital Forum należały: cyfryzacja w czasach kryzysu, moralność stosowania sztucznej inteligencji, odpowiedzialność za zmiany klimatyczne, bezpieczeństwo ludzi i maszyn, znaczenie transportu publicznego i kierunki jego ewolucji, tworzenie oprogramowania dla globalnych organizacji, oraz transformacja energetyczna.

Przeczytajcie także: Trwały nośnik trafia do e-commerce

Goście zaproszeni na Hitachi Digital Forum 2023 mogli też wysłuchać wystąpień ekspertek technologicznych, czyli dr. hab. Aleksandry Przegalińskiej i Agnieszki Światowej. Natomiast motywem przewodnim całej konferencji było hasło Grupy Hitachi – Social Innovation – wyrażające troskę o zrównoważony rozwój i dobrostan planety. Był to istotny cel firmy od początku jej istnienia, stąd podtytuł konferencji Where Heritage Meets Future.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: HITACHI

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies