Operator kolejowy zapewnia też, że doda do aplikacji usługę Apple Pay, ale nie precyzuje, kiedy można się jej spodziewać
Spółka PKP Intercity poinformowała o udostępnieniu odświeżonej wersji swojej aplikacji mobilnej. Jedną z nowości jest możliwość płacenia za bilety z użyciem Google Pay. Operator kolejowy jednocześnie przypomniał, że pasażerowie wcześniej mogli w tym celu użyć karty lub Blika.
Najnowsza odsłona apki uzyskała także opcję graficznej rezerwacji miejsc w wybranych składach wagonowych Express InterCity (wcześniej narzędzie to pojawiło się testowo w systemie internetowej sprzedaży). Pasażer może na grafice w apce wybrać rodzaj wagonu, miejsce oraz sprawdzić kierunek jazdy pociągu. Nowością jest również możliwość sprawdzenia frekwencji w pociągu.
PKP Intercity zapewnia, że aplikacja będzie zyskiwać nowe funkcje. W niedalekiej przyszłości pokaże lokalizację pociągu na mapie, informacje o opóźnieniach oraz umożliwi zakup biletu z więcej niż jedną przesiadką w jednej transakcji. Pojawi się także możliwość pobrania biletu w formacie pdf, udostępnienia go innej osobie czy dodania do kalendarza. Operator zadeklarował też wprowadzenie płatności Apple Pay, ale nie sprecyzował, kiedy można się tego spodziewać.