Niedawno podobne strategiczne partnerstwo Lemonade nawiązało na rynku brytyjskim – z Avivą
Cardif, ubezpieczyciel należący do grupy BNP Paribas, nawiązał z Lemonade partnerstwo w zakresie współpracy na rynku francuskim. Zaoferuje klientom polisy mieszkaniowe dla najemców przygotowane przez amerykański insurtech.
W ten sposób BNP Paribas Cardif chce odpowiedzieć na potrzeby w szczególności młodszych klientów. Zaoferuje im obsługę w nowoczesnym standardzie, opierającym się na wykorzystaniu nowych technologii, co jest wizytówką Lemonade. Z kolei z perspektywy insurtechu współpraca z Cardifem zapewnia dostęp do rynku i doświadczenia ubezpieczyciela z szeroko rozpoznawalną we Francji marką.
Ubezpieczenie będzie można kupić online. Również zgłoszenia i likwidacji szkody dokonuje się zdalnie. Klienci mogą zapoznać się z ofertą i skorzystać z niej za pośrednictwem strony internetowej Cardifu, podstrony Lemonade dotyczącej rynku francuskiego albo bezpośrednio w aplikacji insurtechu. Polisa dla najemców obejmuje szkody w ich mieniu znajdującym się w mieszkaniu, ich odpowiedzialność cywilną, a także całodobową pomoc w nagłych wypadkach. Za pokrycie ryzyk będą odpowiadały wspólnie BNP Paribas Cardif i Lemonade jako koasekuranci.
Amerykański insurtech oferuje swoje polisy francuskim klientom od 2020 r. Nowo nawiązana współpraca z Cardifem ma pomóc mu wzmocnić jego obecność nad Sekwaną. Warto przypomnieć, że pod koniec zeszłego roku Lemonade zadebiutowało też w roli partnera na rynku brytyjskim. Tam zdecydowało się na nawiązanie strategicznej współpracy z Avivą.