Narzędzie ma pomóc sprzedawcom zatrzymać konsumentów. Ci ostatni zaoszczędzą czas podczas zakupów
Operator platformy sklepowej IdoSell udostępnił sprzedawcom nowe rozwiązanie: handel w modelu subskrypcyjnym. Funkcja jest wbudowana w panel sprzedawcy i można ją szybko aktywować.
Usługa zakupów subskrypcyjnych ma pomóc zarówno sprzedawcom, jak i klientom. Ci ostatni zaoszczędzą czas i zyskają wygodne narzędzie zakupowe. Może się to przydać, gdy kupuje się dany produkt cyklicznie, a tak jest np. z karmą dla zwierząt, środkami higienicznymi czy kosmetykami. Z kolei sklep dzięki subskrypcjom może zatrzymać u siebie konsumenta. Zamówienie ponawiane jest tak długo, jak wynika z umowy sklepu z klientem.
Rozwiązanie subskrypcyjne połączone jest z IdoPay, szybkimi płatnościami należącymi do IdoPayments (podmiot ten oraz IdoSell należą do jednej grupy). Pod koniec 2022 roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że IdoPayments uzyskało licencję krajowej instytucji płatniczej. Firma przekonywała wówczas, że pomoże to rozwinąć działalność na rynkach Unii Europejskiej.