Global Assistance to należąca do grupy VIG firma świadcząca usługi asystorskie
Global Assistance Polska, firma assistance z grupy VIG, przygotowała aplikację z modułem śledzenia szkody. To narzędzie, dzięki któremu klienci korzystający z assistance samochodowego mogą na bieżąco obserwować postępy w ich sprawie.
Aplikacja nie wymaga instalowania na telefonie. Umożliwia sprawdzenie statusu szkody, przesłanie dokumentów oraz bieżącą wymianę wiadomości z osobą obsługującą zgłoszenie.
Narzędzie jest sukcesywnie wprowadzane w obsłudze ubezpieczonych w kolejnych towarzystwach z grupy VIG, dla których Global Assistance organizuje pomoc asystorską. Twórcy zapowiadają też rozwój aplikacji w najbliższych miesiącach.
Global Assistance jest częścią austriackiej grupy Vienna Insurance Group, do której w Polsce należą też takie marki jak Compensa, Wiener, InterRisk czy Beesafe. Global zajmuje się świadczeniem usług assistance dla firm z grupy – zarówno tych z Polski, jak i Czech, Słowacji, Bułgarii i Rumunii – ale też dla graczy spoza VIG-u. Posiada dwa centra obsługi: w Warszawie i w Łodzi.
Przy okazji firma przekazała również, że utworzyła nowe stanowisko, które ma jej pomóc lepiej obsługiwać klientów – nosi ono angielską nazwę "voice of customer". Osoba pełniąca tę funkcję ma za zadanie analizować rozwiązania i procedury stosowane w firmie, tak aby jak najlepiej odpowiadały one na potrzeby klientów. Jej rolą jest również monitorowanie zakresu usług assistance, sposobu ich świadczenia, a także obiegu informacji – tak aby klient miał pełną wiedzę na temat etapów obsługi, a jednocześnie nie był bombardowany niepotrzebnymi treściami.
W tym kontekście warto wspomnieć, że poprawa doświadczeń klienta, nad którą pracuje Global Assistance, jest też jednym z ważnych tematów dla całej grupy. W ostatnim czasie VIG poinformował o planach utworzenia centrum kompetencyjnego, które będzie miało za zadanie pomiar i poprawę satysfakcji klientów różnych spółek z grupy. Na czele centrum stanie Rafał Mosionek.