W ramach promocji klienci Aliora mogą korzystać z usługi Moje Rachunki za darmo do końca września 2023 r.
Klienci Aliora mogą już korzystać z nowej usługi: Moje Rachunki. Pomaga ona płacić za rachunki i faktury, a także nimi zarządzać. O tym, że taka nowość ma się pojawić, czytelnicy cashless.pl dowiedzieli się jako pierwsi już w zeszłym tygodniu. W związku ze startem usługi bank zaproponował swoim klientom promocję, w ramach której korzystanie z Moje rachunki będzie darmowe do końca września 2023 r. Po tym okresie miesięczna opłata za korzystanie z nowej funkcji systemu ma wynosić 3,50 zł.
Narzędzie zostało wdrożone we współpracy z firmą BillTech, która jest dostawcą technologii do PayAppki (dawniej: rachunki imoje). Po jednorazowej konfiguracji rozwiązanie samodzielnie monitoruje rachunki do opłacenia, ułatwiając tym samym kontrolowanie terminów oraz wysokości poszczególnych opłat. Zebrane w usłudze rachunki można opłacić pojedynczo lub zbiorczo, jednym kliknięciem. Narzędzie poinformuje również o nowych fakturach, zbliżających się terminach płatności czy o przeterminowaniu należności.
Usługę można uruchomić w aplikacji Alior Mobile lub w serwisie Alior Online. Użytkownik może wybrać z listy ponad 1,3 tys. instytucji te, z których usług korzysta. Znajdzie tam m.in. najpopularniejszych dostawców prądu, gazu czy internetu. Dzięki temu na jego liście płatności pojawią się faktury wystawione przez zintegrowanych dostawców. Z kolei w historii usługi Moje rachunki będzie można zobaczyć wszystkie opłacone faktury, nawet jeśli należność uregulowano w inny sposób niż np. kartą płatniczą lub offline.
BillTech, który jest odpowiedzialny za budowę i wdrożenie funkcjonalności Moje Rachunki, to uczestnik drugiej edycji programu akceleracyjnego Alior Banku RBL_START. W jego ramach startup skorzystał z programu szkoleniowego i mentoringowego.