CUK Ubezpieczenia to jedna z największych multiagencji w Polsce
Multiagencja CUK Ubezpieczenia wdrożyła nową platformę dla agentów, w ramach której łączy wszystkie kanały sprzedaży. To rozwiązanie, którego wprowadzenie zapowiadał na łamach cashless.pl Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-commerce w CUK, a jego nazwa to OmniCUK.
W ramach nowego środowiska pracy agenci zyskują informację o zakupach klientów we wszystkich kanałach sprzedaży, działających w ramach CUK, a więc m.in. także przez stronę internetową multiagencji, jej aplikację, social media czy call center. Co więcej, w ramach nowego rozwiązania klient jest na stałe przypisany do opiekującego się nim agenta, w związku z czym każda jego dalsza aktywność zakupowa wiąże się z przyznaniem prowizji danemu pośrednikowi (nawet jeśli klient zawarł daną umowę samodzielnie). Zasada to obowiązuje zarówno przy zakupie nowych, dodatkowych produktów, jak i przy wznowieniach już posiadanych (niezależnie od metody, jaką klient wybrał do wznowienia polisy).
OmniCUK przekazuje również agentom dane kontaktowe do klientów, którzy wykonywali kalkulacje na stronie, ale nie zdecydowali się na zakup albo pozostawili prośbę o pomoc.
Jak zaznacza CUK Ubezpieczenia, pełny wgląd w historię zakupów pozwala agentom lepiej dopasowywać ofertę do potrzeb klientów oraz umożliwia zaproponowanie kompleksowej ochrony w obszarach dotychczas nieubezpieczanych.