Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
CUK z nową platformą dla agentów. W ramach OmniCUK da im wgląd w pełną historię zakupów klientów i prowizję od każdej umowy

CUK Ubezpieczenia to jedna z największych multiagencji w Polsce

Multiagencja CUK Ubezpieczenia wdrożyła nową platformę dla agentów, w ramach której łączy wszystkie kanały sprzedaży. To rozwiązanie, którego wprowadzenie zapowiadał na łamach cashless.pl Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-commerce w CUK, a jego nazwa to OmniCUK.

Przeczytajcie także: Unilink przejmuje porównywarkę Ubea

W ramach nowego środowiska pracy agenci zyskują informację o zakupach klientów we wszystkich kanałach sprzedaży, działających w ramach CUK, a więc m.in. także przez stronę internetową multiagencji, jej aplikację, social media czy call center. Co więcej, w ramach nowego rozwiązania klient jest na stałe przypisany do opiekującego się nim agenta, w związku z czym każda jego dalsza aktywność zakupowa wiąże się z przyznaniem prowizji danemu pośrednikowi (nawet jeśli klient zawarł daną umowę samodzielnie). Zasada to obowiązuje zarówno przy zakupie nowych, dodatkowych produktów, jak i przy wznowieniach już posiadanych (niezależnie od metody, jaką klient wybrał do wznowienia polisy).

Przeczytajcie także: Duża transakcja na polskim rynku multiagencyjnym

OmniCUK przekazuje również agentom dane kontaktowe do klientów, którzy wykonywali kalkulacje na stronie, ale nie zdecydowali się na zakup albo pozostawili prośbę o pomoc.

Jak zaznacza CUK Ubezpieczenia, pełny wgląd w historię zakupów pozwala agentom lepiej dopasowywać ofertę do potrzeb klientów oraz umożliwia zaproponowanie kompleksowej ochrony w obszarach dotychczas nieubezpieczanych.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies