Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Lemonade wchodzi na kolejny rynek. We współpracy z Avivą zaoferuje ubezpieczenia Brytyjczykom

Klienci z Wielkiej Brytanii będą mogli ubezpieczyć ruchomości domowe

Amerykański insurtech Lemonade rozpoczął działalność w Wielkiej Brytanii. To piąty kraj, w którym ubezpieczyciel oferuje swoje usługi: po rodzimych Stanach Zjednoczonych, Francji, Niemczech i Holandii. Co ciekawe, mimo posiadanej licencji ubezpieczeniowej, Lemonade zdecydowało się wejść na rynek brytyjski w modelu partnerskim. W tym celu podpisało umowę o strategicznej współpracy z Avivą.

Przeczytajcie także: Lemonade sfinalizowało przejęcie Metromile

Brytyjczycy będą mogli wykupić w Lemonade ubezpieczenie ruchomości domowych i innych posiadanych przedmiotów (contents insurance). Produkt kierowany jest głównie do najemców, którzy chcą chronić wyposażenie i rzeczy przechowywane w wynajmowanym mieszkaniu. Maksymalna suma ubezpieczenia to 100 tys. funtów, a limit dla każdego z przedmiotów z osobna to 2 tys. funtów. Urządzenia mobilne mogą zostać objęte dodatkową ochroną na wypadek kradzieży i przypadkowych uszkodzeń, która zapewni wsparcie również w zakresie pomocy prawnej po utracie takiego sprzętu. Ochrona obowiązuje na całym świecie.

Przeczytajcie także: SkyCash wycofał mikroubezpieczenia ze swojej aplikacji

Ubezpieczenia Lemonade można kupić za pośrednictwem aplikacji insurtechu lub przez stronę internetową. Polisy mieszkaniowe to produkt, od którego Lemonade zaczynało i na którym zbudowało swoją popularność. Jako wyróżnik swojej oferty zawsze stawiało wykorzystanie nowoczesnych technologii, tak przy zawieraniu umów, jak i likwidacji szkód. W obu procesach firma kontaktuje się z klientem za pośrednictwem botów i wykorzystuje mechanizmy sztucznej inteligencji. Z czasem na rodzimym rynku insurtech zaoferował również ubezpieczenia dla zwierząt domowych, na życie, a także polisy komunikacyjne. W Europie na razie ogranicza swoją ofertę do ubezpieczenia ruchomości.

Jak się okazuje, Lemonade kontynuuje ekspansję mimo niesprzyjających warunków rynkowych. W ostatnim czasie w świecie fintechów widać znaczne pogorszenie nastrojów związane z niższymi wycenami biznesów i mniejszym wsparciem finansowym od inwestorów. Za oceanem trend ten jest nawet bardziej widoczny niż w Europie. Zresztą samo Lemonade doświadczyło istotnego spadku swojej wyceny giełdowej, a także musiało się pożegnać z częścią załogi.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies