Instytucja zapewniła, że karty nie są limitowane i na stałe wchodzą do oferty
mBank poszerzył ofertę o produkt, który może zainteresować przedsiębiorców. To karta firmowa zaprojektowana przez Jurka Owsiaka: Mastercard Business WOŚP. Dostępna jest zarówno w tradycyjnej, plastikowej formie, jak i tej wirtualnej. Co ważne, karty nie będą limitowane – instytucja wprowadza je do oferty na stałe. Umieszczona na niej grafika wygląda tak:
Nową kartę można już bezpłatnie zamawiać w aplikacji mobilnej, serwisie transakcyjnym, poprzez infolinię oraz w placówkach banku. Po zamówieniu karty plastikowej, klient nie musi na nią czekać i może od razu aktywować w apce płatności Apple Pay czy Google Pay. Kartę można też podpiąć do Garmin Pay, Swatch Pay, Fitbit Pay i Xiaomi Pay. Bank informuje, że kartę można udostępnić pracownikowi jako dodatek do mBiznes konta pomocniczego, jednocześnie mając kontrolę nad limitami transakcji.
mBank, który jest partnerem WOŚP, podejmuje szereg działań wspierających fundację, a jednym z nich jest wydawanie karty kolekcjonerskiej. Na początku roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że podtrzymano tę tradycję: na rynku pojawił się plastik zmieniający kolor pod wpływem światła. Do wzięcia było wówczas 50 tys. kart.