Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank wprowadził nowe karty płatnicze dla firm. Mastercard Business WOŚP można zamawiać w wersji tradycyjnej i wirtualnej

Instytucja zapewniła, że karty nie są limitowane i na stałe wchodzą do oferty

mBank poszerzył ofertę o produkt, który może zainteresować przedsiębiorców. To karta firmowa zaprojektowana przez Jurka Owsiaka: Mastercard Business WOŚP. Dostępna jest zarówno w tradycyjnej, plastikowej formie, jak i tej wirtualnej. Co ważne, karty nie będą limitowane – instytucja wprowadza je do oferty na stałe. Umieszczona na niej grafika wygląda tak:

Przeczytajcie także: PayPo wystartował z płatnościami odroczonymi w Rumunii

Nową kartę można już bezpłatnie zamawiać w aplikacji mobilnej, serwisie transakcyjnym, poprzez infolinię oraz w placówkach banku. Po zamówieniu karty plastikowej, klient nie musi na nią czekać i może od razu aktywować w apce płatności Apple Pay czy Google Pay. Kartę można też podpiąć do Garmin Pay, Swatch Pay, Fitbit Pay i Xiaomi Pay. Bank informuje, że kartę można udostępnić pracownikowi jako dodatek do mBiznes konta pomocniczego, jednocześnie mając kontrolę nad limitami transakcji.

Przeczytajcie także: Usługa "Blik płacę później" już działa

mBank, który jest partnerem WOŚP, podejmuje szereg działań wspierających fundację, a jednym z nich jest wydawanie karty kolekcjonerskiej. Na początku roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że podtrzymano tę tradycję: na rynku pojawił się plastik zmieniający kolor pod wpływem światła. Do wzięcia było wówczas 50 tys. kart.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies