Nowe sposoby potwierdzania tożsamości przydadzą się m.in. osobom wypełniającym formularze dotyczące sprzedaży lub kupna auta
W przyszłym tygodniu Warta zamierza wprowadzić uproszczenia w swoich internetowych formularzach do obsługi posprzedażowej. W przypadku spraw wymagających potwierdzenia tożsamości klienci będą mogli zautoryzować się za pomocą mojeID lub SMS-a.
Klienci Warty mogą skorzystać z formularzy dostępnych na stronach Warty i HDI, aby zdalnie zgłosić sprzedaż, kupno pojazdu, gospodarstwa rolnego, domu lub mieszkania, złożyć wniosek o wypłatę zwrotu składki lub wypowiedzieć umowę OC. Wymaga to jednak od klienta potwierdzenia swojej tożsamości.
Dzięki wprowadzanym zmianom klienci nie będą musieli podawać dodatkowych loginów czy haseł do konta. Jeśli Warta ma w bazie numer telefonu klienta, który jest zgodny z tym podanym w wypełnianym formularzu, to do autoryzacji wystarczy przepisanie kodu z otrzymanego SMS-a. W pozostałych przypadkach ubezpieczyciel zaproponuje skorzystanie z systemu mojeID, w ramach którego uwierzytelnienie następuje poprzez zalogowanie do bankowości elektronicznej. W sytuacji, gdy klient z różnych powodów nie będzie mógł potwierdzić tożsamości za pomocą tych funkcji, powinien skontaktować się z infolinią.