Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Warta upraszcza zdalną obsługę posprzedażową. Swoją tożsamość będzie można potwierdzić za pomocą SMS-a lub mojeID

Nowe sposoby potwierdzania tożsamości przydadzą się m.in. osobom wypełniającym formularze dotyczące sprzedaży lub kupna auta

W przyszłym tygodniu Warta zamierza wprowadzić uproszczenia w swoich internetowych formularzach do obsługi posprzedażowej. W przypadku spraw wymagających potwierdzenia tożsamości klienci będą mogli zautoryzować się za pomocą mojeID lub SMS-a.

Przeczytajcie także: Uniqa wprowadza ubezpieczenia biletów do Going

Klienci Warty mogą skorzystać z formularzy dostępnych na stronach Warty i HDI, aby zdalnie zgłosić sprzedaż, kupno pojazdu, gospodarstwa rolnego, domu lub mieszkania, złożyć wniosek o wypłatę zwrotu składki lub wypowiedzieć umowę OC. Wymaga to jednak od klienta potwierdzenia swojej tożsamości.

Przeczytajcie także: Insurtech Locket szykuje się do wejścia do Polski

Dzięki wprowadzanym zmianom klienci nie będą musieli podawać dodatkowych loginów czy haseł do konta. Jeśli Warta ma w bazie numer telefonu klienta, który jest zgodny z tym podanym w wypełnianym formularzu, to do autoryzacji wystarczy przepisanie kodu z otrzymanego SMS-a. W pozostałych przypadkach ubezpieczyciel zaproponuje skorzystanie z systemu mojeID, w ramach którego uwierzytelnienie następuje poprzez zalogowanie do bankowości elektronicznej. W sytuacji, gdy klient z różnych powodów nie będzie mógł potwierdzić tożsamości za pomocą tych funkcji, powinien skontaktować się z infolinią.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies