Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Volkswagen Bank wrócił na polski rynek z kontami dla klientów indywidualnych. Rachunek e-direct i karta Visa są bezpłatne

Wcześniej, bo w 2017 r., powiązany z producentem aut bank wycofał się z obsługi rachunków osobistych na polskim rynku

W ofercie Volkswagen Banku na polskim rynku znów są konta osobiste. Instytucja oferuje dwa pakiety usług: Standard oraz Złoty. W ramach pierwszego z nich można korzystać bezpłatnie z rachunku osobistego oraz debetowej karty Visa, a za wypłatę gotówki z bankomatu płaci się 1 zł. Pakiet Złoty kosztuje 9 zł miesięcznie, ale w ramach abonamentu dostaje się bezpłatne bankomaty w Polsce i Europie oraz brak opłat za przewalutowanie.

Przeczytajcie także: Volkswagen Bank rezygnuje z obsługi kont w Polsce

Rachunkami można zarządzać za pośrednictwem internetowego serwisu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej. Ta druga dostępna jest zarówno na urządzenia z systemem Android, jak i iOS, wyposażona jest w mobilną autoryzację do potwierdzania transakcji zlecanych w internecie oraz pozwala na zalogowanie się przy pomocy danych biometrycznych. Wnioski o otwarcie rachunków składa się przez internet. Umowę do podpisu przywozi kurier.

Charakterystyczną cechą oferty Volkswagen Banku są karty płatnicze Visa z wizerunkami nowych i zabytkowych samochodów produkowanych przez niemiecki koncern. Jednym z nich może być Porsche Taycan, czyli pierwszy w pełni elektryczny model tej marki. O wprowadzeniu tej karty bank informował we wczorajszym komunikacie prasowym.

Przeczytajcie także: Volkswagen Bank wprowadza nowe wzory kart

Na to, że rachunki osobiste wróciły do oferty Volkswagen Banku, zwrócił uwagę jeden z czytelników cashless.pl po lekturze wczorajszego tekstu na temat karty z wizerunkiem porsche. To dość zaskakująca informacja, gdyż w przeszłości Volkswagen oferował już w Polsce konta dla klientów indywidualnych (pod marką Volkswagen Bank Direct był jednym z trzech pierwszych internetowych banków w Polsce), ale w 2017 r. całkowicie zmienił strategię i wycofał je ze sprzedaży, a dotychczasowym klientom wypowiedział umowy. Wygląda na to, że ponownie zmienił koncepcję. Poprosiłem o komentarz w tej sprawie. Jeśli biuro prasowe instytucji odpowie – zaktualizuję ten bądź napiszę nowy tekst.

Fot. Wikipedia/Christoph Braun CC0 1.0

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies