Porównywarka zapewnia wsparcie doradcy, który poinformuje, jak zachować się w sytuacji po szkodzie, i pomoże przy jej zgłoszeniu
Kioskpolis.pl uruchomił program S.O.S. Kierowcy. To rozwiązanie, w ramach którego porównywarka zapewnia wsparcie swoim klientom w razie szkody komunikacyjnej. A skorzystanie z tej pomocy nie wiąże się z żadnymi kosztami.
Z S.O.S. Kierowcy mogą korzystać wszyscy klienci, którzy kupili ubezpieczenie komunikacyjne za pośrednictwem porównywarki. W razie szkody będą mogli sięgnąć po wsparcie doradcy, który poinformuje, jak zachować się w sytuacji, gdy doszło do szkody, pomoże przy jej zgłoszeniu, a także sprawdzi, czy klient zgromadził całą potrzebną dokumentację, jakiej wymaga ubezpieczyciel. Porównywarka zapewnia, że jej specjaliści znają procedury obowiązujące u poszczególnych ubezpieczycieli i pomogą tak przygotować dokumentację, by likwidacja szkody przebiegła bezproblemowo, a klient szybko uzyskał odszkodowanie rekompensujące w pełni wartość uszkodzeń.
W tradycyjnym modelu sprzedaży funkcję takiego pomocnika często pełni agent, u którego klient kupił polisę. KioskPolis postanowił jednak przekonać klientów, że również kupując online, mogą liczyć na wsparcie w razie szkody. Jak przekonują przedstawiciele porównywarki, jest to zaletą nie tylko dla klienta, ale też dla ubezpieczyciela – ten bowiem otrzymuje od razu dobrze przygotowany komplet informacji dotyczących szkody i nie musi prosić poszkodowanego o dodatkowe wyjaśnienia czy dokumenty.