Elektroniczna Karta Podróżnika zapewnia dostęp do informacji na temat zawartego ubezpieczenia, a także zawiera m.in. dane kontaktowe do centrum alarmowego
Axa Partners pochwaliła się wprowadzeniem Elektronicznej Karty Podróżnika. To dokument ubezpieczenia, który można pobrać na telefon i przechowywać w aplikacji Portfel na iPhone’ach lub Your Wallet na urządzeniach z Androidem.
Karta zapewnia dostęp do informacji na temat zawartego ubezpieczenia oraz numeru polisy. Klienci znajdą tam również numer kontaktowy do centrum alarmowego Axa Partners oraz wskazówki dotyczące korzystania z ubezpieczenia podróżnego, w tym podpowiedzi, jak zgłosić szkodę, czy jak postępować w przypadku awarii na drodze.
Dzięki temu nie trzeba drukować i wozić ze sobą tradycyjnej polisy. Zaraz po jej zakupie na stronie axa-assistance.pl klientowi wyświetli się Elektroniczna Karta Podróżnika, którą może pobrać na swój telefon. Link oraz kod QR prowadzący do pliku z polisą klienci dostaną również w wiadomości e-mail potwierdzającej zakup ubezpieczenia.
Do skorzystania z Karty Podróżnika Axa zachęca dodatkowo zniżką w wysokości 30 proc. na ubezpieczenie turystyczne na kolejne podróże.
Axa Partners to jedna ze spółek z grupy Axa, która nie podlegała transakcji przejęcia polskiego biznesu francuskiej grupy przez Uniqę. Specjalizuje się w sprzedaży ubezpieczeń turystycznych, szczególnie we współpracy z partnerami, takimi jak sprzedawcy wycieczek czy biletów lotniczych. Axa Partners oferuje również assistance domowe, samochodowe i medyczne czy ubezpieczenia przedłużonej gwarancji.