Wsparcie IdoSell ma pozwolić przyspieszyć start sprzedaży na innych rynkach o kilka miesięcy i przynieść kilkanaście tysięcy złotych oszczędności
Platforma sklepowa IdoSell pochwaliła się wprowadzeniem usługi wspierającej sprzedawców w rozwoju swojej działalności na rynkach zagranicznych. W ramach pakietu "Crossboarder z IdoSell" właściciel sklepu wskazuje kraj, w którym chciałby rozpocząć sprzedaż, a konsultant prowadzi go przez ten proces. Przedstawiciele platformy przekonują, że w ten sposób właściciele sklepów zaoszczędzą nawet kilkanaście tysięcy złotych i przyspieszą swój start za granicą o kilka miesięcy.
W ramach usługi udostępniono moduł tłumaczeń automatycznych, który pozwoli szybko dostosować ofertę do obcojęzycznych klientów. Dodatkowo IdoSell dzięki się z właścicielami sklepów swoją wiedzą na temat innych rynków, podpowiadając, na które integracje, spośród kilkudziesięciu dostępnych w ramach platformy, warto się zdecydować przy starcie w danym regionie.
Przy wsparciu IdoSell właściciele sklepów mogą szybko połączyć się z dostawcami usług logistycznych (np. Meest, Packeta, Frisbo), zacząć oferować popularne metody płatności (w tym Klarna, Stripe, PayPal). Mogą też zintegrować się marketplace’ami (m.in. Cdiscount, Amazon) czy porównywarkami (np. Guenstiger.de , Geizhals.de, Heureka.cz , Compari.ro, Argep.hu, Skroutz.gr) oraz znaleźć pracowników, którzy obsłużą klientów z danego państwa w ich ojczystym języku (partnerska oferta z Expandeco).