Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PayPal chce dostarczać ubezpieczenia swoim klientom biznesowym. Polisy znajdą na PayPal Commerce Platform

Rozwiązanie jest dostępne na rynku amerykańskim, a przygotowano je we współpracy z brokerem Aon

PayPal zaoferuje ubezpieczenia małym przedsiębiorcom korzystającym z jego usług płatniczych. Rozwiązanie jest dostępne na rynku amerykańskim, a przygotowano je we współpracy z brokerem Aon.

Przeczytajcie także: Jolanta Karny zrezygnowała z funkcji prezes Avivy

Właściciele małych firm znajdą ofertę ubezpieczeniową na PayPal Commerce Platform, której używają do zarządzania płatnościami w swoim biznesie. Dotychczas za jej pośrednictwem mogli skorzystać z programów wspierających w zarządzaniu ryzykiem, takich jak ochrona antyfraudowa czy ochrona sprzedających. Dzięki współpracy z Aonem pojawiła się tam dodatkowo opcja zdalnego zakupu i obsługi ochrony ubezpieczeniowej.

Przedsiębiorca może wybrać polisę i zawrzeć umowę samodzielnie w kilka minut, ale może też skorzystać ze spersonalizowanej porady doradcy z Aonu. Rozwiązanie Aon Cover Wallet, które zostało zintegrowane z platformą PayPala, zapewnia dostęp do polis głównych ubezpieczycieli działających na rynku amerykańskim, umożliwia porównanie ich zakresów i zakup online. Płatności można dokonać za pomocą konta PayPal.

Przeczytajcie także: Climatica pozyskuje inwestora i zapowiada nowe produkty

W ocenie PayPala ofertą ubezpieczeniową mogą być zainteresowane miliony klientów z sektora małych przedsiębiorstw, korzystających z jego usług płatniczych. Firmy te zazwyczaj nie mają odpowiedniego ubezpieczenia chroniącego kompleksowo ich działalność. W dużej mierze ma to wynikać z braku wygodnych i atrakcyjnych cenowo polis, które można nabyć bez dużego zaangażowania czasowego i decyzyjnego. Wprowadzenie oferty ubezpieczeniowej na PayPal Commerce Platform ma być odpowiedzią na tę sytuację.

Z szerszej perspektywy jest to zaś kolejny przykład rozwiązań typu embedded insurance, czyli oferowania polis przez podmiot, dla którego ubezpieczenia nie są głównym obszarem działalności. Trend ten przybiera na sile wraz z rozwojem różnego typu platform oraz rynku e-commerce. O jego polskim wydaniu mogliście przeczytać w tekście: O affinity, czyli ubezpieczeniowych koligacjach. Komentarze i prognozy.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies