Odpowiednia aktualizacja aplikacji w wersji na platformę iOS planowana jest na drugi kwartał tego roku
Klienci ING doczekają się wkrótce możliwości kupowania biletów komunikacji miejskiej w aplikacji swojego banku. Jak dowiedział się serwis cashless.pl, użytkownicy telefonów z Androidem mogą się spodziewać tego wdrożenia jeszcze w tym kwartale. Dla posiadaczy iPhone’ów usługa ma być dostępna w drugim kwartale tego roku.
Bilety komunikacji miejskiej trafią do Mojego ING mobile dzięki współpracy banku z operatorem aplikacji moBiLET. Partnerstwo to już wcześniej zaowocowało dodaniem do apki ING funkcji opłacania postoju w strefach parkowania. Usługę tę udostępniono w lipcu zeszłego roku. Wtedy też zapowiedziano, że prawdopodobnie jeszcze przed końcem roku użytkownicy aplikacji będą w niej mogli kupować bilety. Jak widać, prace nieco się przeciągnęły.
Przy oferowaniu biletów na transport z moBiLETem współpracują także Alior, BNP Paribas, Millennium, PKO BP i Santander. Funkcję taką w swojej bakowości mobilnej znajdą też klienci Pekao, a to dzięki współpracy banku ze SkyCash. Wczoraj w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że wkrótce cały zestaw usług dodatkowych (VAS) związanych z transportem wprowadzi do swojej aplikacji mBank. W planach jest udostępnienie biletów komunikacji miejskiej, biletów kolejowych, możliwości regulowania należności za postój w strefach płatnego parkowania oraz za przejazd płatnymi odcinkami autostrad.