Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Allegro rozbudowuje sieć punktów nadań i odbiorów Allegro One Punkt. Znalazły się w niej lokalizacje Furgonetki

Do tej pory w ramach metody Allegro One Punkt kupujący mogli odbierać przesyłki w salonikach Kolporter i punktach epaka.pl

Allegro poinformowało, że rozszerzyło usługę Allegro One, czyli sieć punktów nadań i odbiorów przesyłek. W rozwiązaniu Allegro One Punkt obok możliwości odbierania paczek w salonikach Kolporter i punktach epaka.pl, pojawiła się trzecia opcja – 155 lokalizacji firmy Furgonetka. Sprzedawcy mogą w nich nadawać, a klienci odbierać przesyłki.

Przeczytajcie także: Wkrótce ruszy serwis OpiniaBankowa.pl

Rodzimy potentat e-commerce nie tylko rozbudowuje pod swoją marką sieć punktów odbioru i wysyłki, ale też promuje ją z pomocą cennika. Jakiś czas temu okazało się, że kwota pobierana przez serwis od sprzedającego zostanie powiązana z wartością zamówienia. W efekcie oznacza to podwyżki, ale nie dla wszystkich – spółka wyjaśniła, że w przypadku metod dostawy Allegro One Box i Allegro One Punkt (a do tego grona dołączone zostały lokalizacje firmy Furgonetka) opłata nie będzie pobierana bez względu na wartość zamówienia.

Warto przypomnieć, że w połowie tego roku na rynku mają się pojawić pierwsze automaty paczkowe z logo Furgonetki. Firma działająca w branży logistycznej chce stworzyć otwartą sieć maszyn do nadawania i odbierania przesyłek. Podmiot przygotował aplikację, z pomocą której można sprawdzić, jak w danej lokalizacji będzie wyglądał automat paczkowy (w tym celu zastosowano tzw. rozszerzoną rzeczywistość), i poinformować o tym Furgonetkę.

Przeczytajcie także: Zbigniew Jagiełło został szefem rady nadzorczej MCI Capital

Swoje automaty stawia też samo Allegro. Na początku roku firma chwaliła się, że uruchomiła ich już przeszło 1 tys., a maszyny pracują w Warszawie, Poznaniu, Bydgoszczy, Łodzi, Gdyni, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Jednocześnie spółka zadeklarowała, że do końca br. nowa sieć będzie obejmować minimum 3 tys. automatów w całej Polsce, także w mniejszych miastach. W tym celu podpisano umowę z koncernem paliwowym Shell oraz siecią sklepów Stokrotka. Choć do potentata rynku, którym jest InPost z ponad 16 tys. maszyn, Allegro jeszcze bardzo daleko, to preferencyjny cennik, jaki platforma e-commerce stosuje przy wysyłkach do jej urządzeń, może przyczynić się do wzrostu popularności tej metody.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies