Na razie Getin oszczędnie dzieli się informacjami na temat tego, jakie nowe usługi pojawią się w przyszłym serwisie transakcyjnym
Getin Bank zapowiedział zmiany w swoim serwisie transakcyjnym. Zmieni się przede wszystkim jego szata graficzna, układ poszczególnych modułów a także pojawić się mają nowe funkcje. Na razie jednak bank nie zdradza, jakie konkretnie dodatkowe usługi dostaną do dyspozycji jego klienci.
Nowości będą wdrażane stopniowo. W pierwszej kolejności klienci zobaczą w nowej odsłonie moduł finanse, w którym znajdą swoje rachunki. Docelowo to w tej sekcji będą się znajdowały wszystkie produkty finansowe klienta. W kolejnych kwartałach zmiany zostaną wprowadzone we wnioskach produktowych i sekcjach obsługowych, a następnie w płatnościach. W ostatnim etapie klientom zostanie przedstawiona nowa wersja strony głównej serwisu oraz menu.
Nowa strona będzie zbudowana w technice responsive web design (RWD). Oznacza to, że na konto przez przeglądarkę będzie można wygodnie logować się zarówno z komputera jak i urządzenia mobilnego, np. smartfona. To standard na polskim rynku. Większość instytucji buduje tak swoje serwisy niezależnie od tego, że oferuje aplikacje mobilne. Wciąż jest spora grupa klientów, która woli logować się na rachunek ze smartfona właśnie przez przeglądarkę a nie aplikację mobilną. Getin deklaruje też, że nowa wersja jego serwisu będzie dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
A nowy serwis transakcyjny Getinu ma wyglądać tak: